Wpis z mikrobloga

@szymin89: Hamulce, to byłbym w stanie uwierzyć że ktoś przypiekł klocki przy docieraniu :P Ale ciekawi mnie jak bardzo słabe jest to wykończenie. Czy za 5/10 lat w środku nie pojawią się powycierane ścierki zamiast tapicerki ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zahar w sumie testował tego civika i nic nie trzaskało w środku, wyglądało to dość porządnie. A tu po forach opinie dość kiepskie.
@DrizztDoUrden: miałem w warsztacie sztukę nówkę (15km), w której piszczały hamulce i drugiego coś około 10kkm przebiegu. Problem znany bo Honda zleca montaż nowych klocków hamulcowych o innych numerach.

To akurat dopiero za 5 lat się dowiesz. Najlepiej przejdź się takim egzemplarzem jaki Cię interesuje. Może być używany lub z wypożyczalni. Może ktoś z forum Cię przewiezie. Najlepsze rozwiązanie jak chcesz wydać kupę kasy a później się okaże że to nie
@DrizztDoUrden: w okolicach vmaxa w zakrętach bardzo stabilny wykończenie to już zależy kto czego oczekuje. jedni spuszczają się nad jakimiś dodatkami a inni stękają że plastikowe..
jak nie będzie wytłuczony to raczej nic nie powinno telepać chociaż to pewnie też może zależeć od temperatur i dnia montażysty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@DrizztDoUrden: Ja mam 4D z tym silnikiem. Ogólnie jestem zadowolony z wykończenia. Plastiki ok. Nic nie skrzypi. Chociaż są ludzie w grupie na fejsie którym potrafi skrzypić fotel. Dodatkowo zdarzaja się problemy z automatycznymi wycieraczkami i czujnikami z przodu. Silnik rewelacyjny. Bardzo dynamiczny, pali mało. Prowadzenie mega, ale w 4D zawieszenie jest bardziej miękkie. Mam manual i też jestem zadowolony. Jakbyś miał jakieś pytania to dawaj na priv
@DrizztDoUrden: mam Civic X 5D z CVT. Jeżdżę rok przez który zrobiłem jakieś 30KKM. Nie zamieniłbym tego samochodu na żaden inny, a miałem już ponad 10 firmowo i prywatnie. Honda to Honda. Power of Dreams.
@DrizztDoUrden: CVT 1.5 tutaj, użytkowany od pół roku. Wnętrze jest dosyć spartańskie i nie każdemu się podoba, ale nie mam uwag co do jakości wykończenia (poza rysującym się piano blackami). Za to właściwości jezdne to bajeczka - auto jak głupie trzyma się zakrętów, świetnie przyspiesza, rewelacyjnie zestawiony jest układ kierowniczy. CVT jest ustawiony jak zwykły automat (obroty rosną razem z prędkością, nie ma charakterystycznego „wycia”), a silnik ma pełny moment obrotowy