Wpis z mikrobloga

  • 4
@Krzycz_Grucha Valvetronic, uszczelniacze, rozrząd, vanosy. Generalnie silnik spoko, ale wymaga dobrego serwisu. A jak będziesz dobrze serwisował to te wszystkie rzecxy i tak w końcu padną, tyle że później xD
  • Odpowiedz
  • 3
@Krzycz_Grucha Miałem dwie w rodzinie, w żadnej vanosow nie ruszałem. Za to w obu cała reszta była robiona. Generalnie samochód bardzo przyjemny w jeździe, te 150 koni jako tako jedzie, ale trzeba być gotowym na zrobienie kilku rzeczy po prostu.
  • Odpowiedz
  • 2
@Krzycz_Grucha uszczelniacze bez zrzucania głowicy robią za ok. 800-1000 z tego co wiem. Valvetronic i rozrząd razem w granicach 3-3.5k. Czyli licz okolice 5k wolnych na zrobienie tego.
  • Odpowiedz
  • 2
@Krzycz_Grucha Generalnie w E87 z benzyn to albo przedliftowe 116i, w którym robisz rozrząd, smok oleju (całość z robocizna wyceniam na okolice 1800-2000 u siebie) i masz spokój, albo 130i, które kosztuje w serwisie mniej niż N46 a #!$%@? jak mała rakieta. Jeżdżę chwilowo taką, tylko wybebeszoną i z klatką w środku, funcar świetny. :D
  • Odpowiedz