Wpis z mikrobloga

Happy Chinese New Year from all of Chinese sellers at AliExpress! It’s been a challenging start of year, and we’d like to thank you for being with us. In response to newly announced extension of Chinese New Year holiday and related regulations, please kindly be noted that your order might be shipped with a delay due to the extended holiday (Jan 19th PT-Feb 18th PT). We are sincerely sorry for the inconvenience caused. Should you want to cancel the order, please contact the seller, or our customer service team if you have any questions or concerns.


Taki tekst pojawił się przy wszystkich niewysłanych jeszcze zamówieniach na Ali. Czyli teraz wysyłki przesunięte aż do 18 lutego?!

#alipaczka #tracking #aliexpress
  • 4
@Kamilek2323: O wysyłce też dostałem informacje, ale to raczej wiele nie znaczy, bo taką informację dostajemy jak tylko sprzedawca wprowadzi do systemu wygenerowany numer. Sprawdzaj, czy przesyłka ruszyła w drogę. Mam jedną taką "wysłaną", która czeka na odbiór od sprzedawcy już prawie 10 dni...