Wpis z mikrobloga

@salvador5000: mialem tak u siebie. lampka check engine wlaczajaca sie po jakims czasie. bledy sondy. kupilem 1 sonde, dalem w gowno warsztacie wkrecic. bledy skasowane, po jakims czasie check engine. kupilem druga sonde. dalem wkrecic. to samo. mam latwe dojscie do przeplywomierza. wykrecilem przeczyscilem nic nie dalo. kupilem nowy zamontowalem. spokoj od 2 lat. czy dalo sie sprawdzic, ktora czesc nie dziala? nie. wg pomiarow kazda czesc byla sprawna, nawet przeplywomierz.
  • 0
@vankaszaner byłem teraz obejrzeć i przepływomierz gdzieś "za silnikiem". Bo bym wykręcił i "umył". Niestety wygląda że sam jej nieogarne pod blokiem. Nie wiem czy nie zrobię jak ty, najpierw sonda pierwsza. Jak błąd wróci wymienię przepływke. Chciałbym wydać jak najmniej a raczej tylko na to co potrzebne a nie wymieniać po kolei wszystko. Mechanik to pieprzy bo za wszystko płaci klient. Ale ewidentnie przy tym błędzie może być kilka przyczyn.
@salvador5000:

P2237 is an OBD-II generic code for the engine control module (ECM) detecting the O2 sensor for bank 1 sensor 1 and has an open circuit for the heater control circuit of the O2 sensor.


Przed katem
@salvador5000: o chui przepływka za silnikiem? Nawet w tak #!$%@? silniku jak 3.0TDi (wymiana żarówki? demontuj dolot albo z drugiej strony filtr powietrza #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)) jest legitnie dostępna z góry (sam sobie wymieniałem)