Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#kryptowaluty support binance to zart i niepowazni ludzie... zamkneli lojego case i sprawa zamieciona pod dywan. Brawo. Super traktowanie klienta i super #!$%@? traktowanie bezpieczenstwa lol....
  • 24
@oink_oink czułbym się nie fajnie ale problem widziałbym po mojej stronie. Bo ktoś musiałby poznać moje hasło i 2fa.
Czy znalazłeś jakiś sposób na obejście hasła i 2fa i potrafisz się zalogować na czyjeś konto znając tylko jego email?
@WhiskeyIHaze: hehe, nie rozumiem co Ty mialbys tu do robienia/gadania. Ty jestes user A, ja Cie nie znam, nie wiem, jak masz na imie, skad jestes etc, nawet nie wiem jaki jest twoj login/e-mail. I wyobraz sobie ze ja sie loguje na swoje konto, a laduje u Ciebie na koncie, to to nie jest tak ze ty cos schraniles tylko oni.
@WhiskeyIHaze: nie, zostalo to 'NIE WIEM CO ZOSTALO Z TYM ZROBIONE', ... bo support nie raczyl mi nic wyjasnic, tylko dostalem wiadomosc mailem, ze moj ticket jest juz zamkniety i to koniec tematu byl. u mnie jest juz naprawione, jak sie loguje to jest okejka.
@WhiskeyIHaze: #!$%@? byly ze dziekujemy za zgloszenie, security to dla nas wazna rzecz bla bla, oddamy panu 2BNB z kosztu poniesionych strat, a tu ticket zamkniety i 2BNB nawet nie doszlo. Nikt mi nie raczyl powiedziec ze mi konto zablokowali... potem sie #!$%@? pol dnia zastanawialem o co chodzi, cos tam stracilem z tego tytulu ale #!$%@? z tym.
@WhiskeyIHaze: mam nadzieje ze nie . Ja pierwsze co zrobilem jak to sie stalo, to skontaktowalem sie z nimi zeby zglosic ta sprawe, i nawet nie probowalem nic #!$%@?... po co mi jeszcze jakies problemy z tego tytuu, potem ktos by mi powiedizal ze jeszcze cos probowalem ukrasc heh... takze nawet nie probolem. Ale zakaldam, ze jakby chcial zrobic jakas wyplate to by wyskoczylo jakies 2fa, pytanie #!$%@? tylko czy jakbym
@oink_oink: @WhiskeyIHaze: tak jak wspominałem przez prywatną wiadomość ze względów bezpieczeństwa nie mam dostępu do systemu Supportu. Wniosłem o przyjrzenie się sprawie bliżej i zostałem zapewniony, że w najbliższym czasie (kwestia godzin) Support ponownie się z Tobą skontaktuje w tej sprawie i udzieli dodatkowych wyjaśnień.

Obiecane środki w formie przeprosin na pewno dotrą na Twoje konto. Osobiście o to zadbam.
W imieniu firmy mogę jedynie przeprosić za sytuację.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BeCometA: spoko, no co poradzisz, nie musisz przepraszac czy cos, specjalnie Xie nie wolalem bo nie mam do Ciebie zalu, wszystko mi pomogles tyle co mogles wiec luz. To ten support taki jakis nie ludzki, ze #!$%@? trzyma kontakt z klientem, jakby ich gosno obchodzilo.
@WhiskeyIHaze: tldr, odpisali, wytlumaczyli mniej wiecej co poszlo, zapewnili ze usuneli, etc etc , + potwierdzili ze gdyby cos to drugie 2fa by zablokowalo inne requesty o wyplaty, no i staneli na wysoki zadania i rzucili 3 BNB :) na otarcie lez hehe, i chyba Tshirta mi wysla