Wpis z mikrobloga

@bambaleon: Podstawy serii - widok izometryczny, mapa oparta na kwadratach, system walkerów, rozbudowa domów poprzez zapewnienie im dostępu do odpowiednich dóbr etc. - są wszędzie takie same. Każda z tych gier ma jednak swoje niepowtarzalne mechaniki. Przykładowo, tylko w Faraonie i Kleopatrze musiałeś uzależniać swoje rolnictwo od cyklicznych wylewów Nilu. Kleopatra to w zasadzie pakiet misji do Faraona, wprowadzający dodatkowe elementy jak np. nowe budynki i monumenty. Natomiast w Zeusie
  • Odpowiedz
@Rafal_09: Pamiętam, że odkryłem pewien sposób na pojawiające się okresowo obce wojsko. Mianowicie gdy już wiedziałem gdzie się pojawi (a z reguły było to ciągle to samo miejsce) to budowałem w tym miejscu ogrody... wojsko się pojawiało ale nie mogło się poruszać bo blokował je ogród :D No i tym sposobem mogłem skupić się na budowie piramid.
  • Odpowiedz