Wpis z mikrobloga

@pogop: chcą cię naciągnąć, jak wyślesz to zapiszesz się do subskrybcji, aby zrezygnować komenda to STOP ATLANBOX a nie samo ATLANBOX jak ci sugerują
  • Odpowiedz
@pogop: sprawdź jeszcze w Plus online - zakładka KONTO I FORMALNOŚCI -> ZGODY MARKETINGOWE - czy tam masz masz zaznaczona zgodę "chcę włączyć usługę dostępową" - jeśli jest zaznaczona, to odznacz. Możesz też wysłać komendę ZABLOKUJ pod numer 8055.
Ta zgoda dotyczy usług świadczonych przez rożnych partnerów.
  • Odpowiedz
@pogop: Możesz napisać reklamację na bok@plus.pl w tej sprawie. Podaj mi potem tutaj numer referencyjny zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to przyśpieszę weryfikację.
Pamiętaj, aby w mailu podać dane identyfikacyjne.
  • Odpowiedz
@Specjalista_Plus: w zeszłym miesiącu olałem temat, bo w sumie moja wina, poblokowałem co trzeba zgodnie z instrukcją jeszcze z pomocą pani z infolinii, a wczoraj znowu mi wzięło kasę... Teraz trzeba już to odkręcić. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@pogop: wyślij zatem reklamację na bok@plus.pl zwracając uwagę w mailu, że zlecałeś blokadę serwisów na naszej infolinii. Pamiętaj, żeby poza swoim numerem telefonu podać też dane takiej jak: imię i nazwisko, adres, nr PESEL. Przyspieszę weryfikację, jeśli podasz numer zgłoszenia.

Dodatkowo sprawdź jeszcze w Plus online zakładka: "Twój Profil" -> "Zgody" - czy tam masz zaznaczoną pozycję "Chcę włączyć Usługę Dostępową" - to jest zgoda na płatne serwisy
SpecjalistaPlus - @pogop: wyślij zatem reklamację na bok@plus.pl zwracając uwagę w ma...

źródło: comment_1583236599JhJvuNfsVEqz8mMZ7t9cV9.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz