Wpis z mikrobloga

@Testobiron: a nie pamiętam teraz jaka powierzchnia była ale raczej gładka,
@Fraagles: https://allegro.pl/oferta/lancuch-rozrzadu-fai-autoparts-ford-tourneo-con-8517326600?snapshot=MjAxOS0xMC0yMlQyMDozNTo1Ny4yOTdaO2J1eWVyOzZkM2FhMjQ3MzNiN2M1NTViMjQwMDA3ZTMxYjZjNzE4MjE0OWE1Yzc0ZDFiOWQ5YzNkMzlkMjcyNWU4OWFjYmI%3D
To dokładnie kupiłem i tam był uszczelniacz
@MaQu1337: dostałem nowy w zestawie to wymieniłem i cieknie
@LRKUBA: może nie dociagnalem odpowiednio mocno jutro dociagne ile siły mam i zobaczę
@KosmicznyPolityk musisz sprawdzić w instrukcji, bo z tego widzę to tam jest tylko kołnierz. I właśnie takie były na 4h. Pamiętam, że kiedyś też nie spojrzeliśmy w instrukcje montażu o lało się tak samo. Drugi założony już z zapasem 4h i było ok
@biskup2k: czytałem kilka informacji z jaką siłą i w jednej było 80nm w innej 90nm i 3x90° w jeszcze innej 80nm a potem 170nm, czy 100nm + 15° aż zgłupiałem i po prostu jak przykręciłem kluczem tak na wyczucie czyli mocno ale można by jeszcze trochę dokręcić wkładając więcej siły, jak widać niewystarczająca
@KosmicznyPolityk: Źle nabita uszczelka. Te teflonowe ciężkie są do nabicia. Bardzo łatwo podwinąć. Ja po patencie z szyjki plastikowej butelki uciętej nabijam. Z oryginalnego elementu do nabijania zawsze nie równo się układał mi. Delikatnie do okola po kawałeczki bez mocnych uderzeń. Śrubę dokręcam pneumatykiem na 1 biegu koło175nm. Jak chcesz się trzymać momentu to autadata podaję 100nm + 180° obojętnie czy masz pasek czy łańcuch napędzający pompę paliwa. I za