Wpis z mikrobloga

Mircy, jest taka sprawa. Mam Corsę C, przepaliła mi się żarówka stopu lewa. Wyczytałem że potrzebny rodzaj to xxx z W na końcu. Byłem w Auchanie ale tam mają tylko te wersję xxx bez W. Wziąłem więc takie, Bosch. Przy wymienianiu zobaczyłem że stara żarówka ma dwa takie szare pola, nowe miały jedno. No nic, zmieniam, sprawdzam i jest git, mają ciut inną barwę ale ok. Auto w garażu więc po wszystkim gaszę światła i wciskam hamulec i działało tylko to górne światło na szybie, boczne nie (albo działały jako stop i nie było różnicy). Dzisiaj przy wyjeżdżaniu do pracy na wyświetlaczu wywaliło mi F (mam automat) + ikonkę auta z kluczem. Do tego światła stop świecą się cały czas podczas jazdy, auto mocniej wibruje na postoju (obroty te same), a do tego mam tylko 1 i 2 bieg. Całe miasto musiałem jechać 35km/h. Teraz nie mam jak wyjąć tej żarówki, dopiero w domu ogarnę wieczorem, czy wiecie co może być problemem? Dzień wcześniej normalnie wróciłem do domu, nie było żadnego problemu.

#motoryzaja #opel #pytaniedoeksperta #usterka #problem #corsa
  • 4
Nie siedzę w automatach zupełnie, natomiast pewnie sterownik skrzyni na sygnał z czujnika stopu i może świecący stałe stóp odczytuje jakbyś miał cały czas wciśnięty hamulec dlatego dzieją się dziwne rzeczy. Ogólnie to wymień żarówkę, jak dalej będzie problem ze skrzynia, to dopiero można myśleć dalej, ale może będzie ok.