Wpis z mikrobloga

@random_z_neta: czesc, bez prawnika ani rusz. Kupilem kiedys topowa Bravie KDL-52HX900 w tamtych czasach za prawie 15tys, przyszla obejrzalem, 0 martwych pikseli. Super. Po tygodniu w jednej lini pojawilo mi sie 4 zielone hot pixele. Co tu robic. Poczytalem w sieci polskie i zagraniczne opnie - serwis Sony niestety wali w ciula. Mialem farta bo ani na stronach ani w instrukcji nie bylo slowa o normie ktora spelnial ten telewizor odnosnie uszkodzonych pixeli. Przy pierwszym wezwaniu serwisu prosto z kancelarii wymienili mi panel w TV na nowy. Gosc z serwisu ktory przyjechal po TV sam mowil ze jakim cudem to osiagnalem bo to sie u nich nie zdarza. TV dziala swietnie do dzis. Fak ze po 2 latach zdechly wszystkie funkcje "smart" - taka polityka Sony. Nigdy wiecej tej firmy. Robi fajne sprzety ale nie bede ich zmienial co 2 lata. Pozatym jak cos nie dziala to... masz problem :-(
  • 7
@franaa: nie rozumiem tego podejscia. wyjsciowo to fajne sprzety. zawsze moze pojsc cos nie tak ale wypadaloby to brac na klate a nie upychac szmelc po ludziach. w usa przynajmniej jest o tyle dobrze ze sklepom zalezy i przyjmuja zwroty takich kasztanow albo wymieniaja na cos innego a unas umarl w butach.
@Daareek: Rok czasu się bujałem z ich serwisem z Sony Vaio za ciężki hajs. A w międzyczasie nie miałem ani laptopa, ani hajsu. Xperie jak wysłałem z niedziałającym gniazdem jack, to mi odesłali i napisali, że rozbity ekran nie podlega gwarancji xDDDD I rzeczywiście, wyciągam z pudełka, ekran #!$%@?. UOKiK pomógł, ale to trwało kolejne kilka miesięcy. Tfu na tą gównofirmę.