Aktywne Wpisy
sildenafil +580
„Panowie mogą odebrać bilet tylko w towarzystwie PAŃ, czekając przed wejściem na teren festiwalu” - taką zasadę wprowadził festiwal Wakacyjne Miasto Kobiet w Świnoujściu. Chodzi o wejściówki na spektakle teatralne, odbywające się w ramach festiwalu.
Dodatkowo mężczyźni mają także całkowity zakaz wstępu na teren festiwalu do godziny 19:00 - mogą wejść tylko na wieczorne pokazy filmowe oraz na spektakle, jeżeli zdecydują się czekać jak piesek pod bramą, aż jego pani zdobędzie bilecik.
Mieliśmy w przeszłości restauracje z zakazem wstępu dla czarnych, potem były wagony w tramwajach tylko dla niemieckich żołnierzy, a ostatnio strefy wolne od LGBT.
Jak
Dodatkowo mężczyźni mają także całkowity zakaz wstępu na teren festiwalu do godziny 19:00 - mogą wejść tylko na wieczorne pokazy filmowe oraz na spektakle, jeżeli zdecydują się czekać jak piesek pod bramą, aż jego pani zdobędzie bilecik.
Mieliśmy w przeszłości restauracje z zakazem wstępu dla czarnych, potem były wagony w tramwajach tylko dla niemieckich żołnierzy, a ostatnio strefy wolne od LGBT.
Jak
Simba997 +235
#frajerzyzmlm "Seba słyszałeś o tym mlm? Godzinkia i wypłata wpada"
tl:dr; Rozgrywka będzie przechylona na stronę fabuły, ale nie będzie wymagane zaangażowanie w niej. Więcej zadań, potworków i miejsc do eksploracji. Obozem rządzi na początku NPC, później może gracz. System rozwoju będzie hybrydą opartą o cechy i atrybuty. Przedmioty będą opisane bezpośrednio +obrażenia/+pancerz.
I. PvP czy PvE?
Zdecydowanie wygrała opcja #2 (48% wszystkich głosów, reszta raczej po równo). Oznacza to że będzie większa różnorodność przeciwników z którymi można walczyć, oraz niektóre silniejsze potwory mogą posiadać dodatkowe zdolności. Walki między graczami będą rozgrywać się z użyciem tych samych bądź tylko nieco zmodyfikowanych zasadach. Dokładniejszy opis bliżej startu.
II. Fabuła
Średnio - 46%, bardzo - 31%, słabo - 23%. Zadania będą w 100% opcjonalne, także jeśli chcesz udawać całą grę ścierwojada to droga wolna. Każdy obóz dostanie kilka unikatowych zadań, które jeśli chce się wykonać trzeba będzie najpierw znaleźć. Dla szukających poważnej przygody będą również zadania elitarne (nazwa robocza) które po wykonaniu dadzą bonusy wszystkim członkom danego obozu aby ci którzy nie będą się na nich skupiać też mieli coś od życia.
III. Przywódca obozu
50/50. Zacznie NPC, co później się stanie to wasza sprawa.
IV. i V. System tworzenia i rozwoju postaci
Te dwa pytania dały jednocześnie najwięcej odpowiedzi i najwięcej kłopotu sprawiły. Jedyne co do czego jesteście niemal w 100% zgodni to że rozwój postaci musi być.
System będzie hybrydą cech i atrybutów. Atrybuty to oczywiście Siła, Zręczność oraz na potrzeby mechaniki Krąg Magii. Cechy to zbiorcza nazwa na wszystkie bonusy, umiejętności i zdolności jakie można wyszkolić. Przy tworzeniu postaci dostaniecie 2 punkty rozwoju. Można je wykorzystać na 2 Cechy pierwszego poziomu, bądź spróbować indywidualnie wynegocjować jakieś unikatowe bonusy które bardziej wam będą odpowiadały. Niektóre cechy będą dostępne tylko przy tworzeniu postaci, tak samo jak możliwość zdobycia cech indywidualnych!
W trakcie rozgrywki po zdobyciu poziomu nowego poziomu otrzymacie 1 punkt nauki. Można go wydać na podniesienie Siły lub Zręczności o 5, Kręgu Magii o 1 lub wytrenowanie nowej Cechy za dodatkową opłatą. Spis podstawowych Cech będzie dostępny kilka dni przed startem zapisów do gry aby móc spokojnie zaplanować postać.
VI Statystyki przedmiotów
Tutaj bezapelacyjne wygrały proste bonusy. Co do samego systemu to wstępnie zakładam ekwipunek złożony z broni, pancerza i błyskotki. Bronie podzielone będą na białe i dystansowe. Dalej podzielone będą na lekkie i ciężkie. Odpowiadać to będzie podziałowi jednoręczne/dwuręczne i łuki/kusze. Bronie lekkie będą zadawały mniejsze obrażenia ale dadzą w zamian bonus do obrony, ciężkie będą dawały tylko obrażenia. Jako że chcecie więcej przygód to znajdą się przedmioty unikatowe możliwe do zdobycia tylko przez jedną osobę.
No i na koniec odpowiedzi na kilka pytań które zadawaliście w uwagach (w większości użyte parafrazy pytań)
1) Nie znam świata/nigdy nie grałem :<
Nic nie szkodzi. Znajomość gry nie będzie dawała przewagi, a dodatkowo zasponsoruje jakieś wpisy wprowadzające do fabuły bo ta oczywiście nie będzie oparta o tą z gry. Wykorzystuję tylko świat i mechaniki jako inspirację.
2) Jak w to się będzie grało?
Na wykopie pojawi się wpis z podsumowaniem poprzedniej tury, oraz opisem sytuacji początkowej. Pod nim będą komentarze określające co nasza postać będzie robić dalej które wybieramy poprzez plusowanie. To tak pokrótce, dokładniejszy opis bliżej wersji finalnej.
3) Co z obozami?
Będą, przydział początkowy będzie na podstawie kilku pytań w arkuszu tworzenia postaci aby uniknąć sytuacji że 80% graczy pójdzie do jednego obozu bo znają grę i pomyślą że tam będzie łatwiej a te kilka osób które nie znają świata nie będą wiedziały o co chodzi.
4) Będą ścierwojady?
Jak najbardziej.
Obecnie mam ukończoną w 90% kartę postaci, następne będą przedmioty i mechanika walki. Fabułę pozostawię na koniec lub gdy najdzie mnie inspiracja. To tyle ode mnie, jeśli macie pytania to piszcie. Ja bądź ktoś z beta testerów wam odpowie.
#gothic #gothicfabularnie
W sensie że mogę sam sobie wymyślić umiejętność?