Wpis z mikrobloga

@Neoplan P*[] kupisz przedlifta ( ͡º ͜ʖ͡º) chodzi o fakt. Nie bez powodu V50/S40 chodzą za śmieszne pieniądze jak za Volvo (markę z pozoru premium)
@Kejran: Tracą proporcjonalnie. Są trochę droższe od Forda. W salonach też były trochę droższe od Forda. To nie było drogie auto. Jakieś 15-20 tys. Podstawowe S40 kosztowało 80, Podstawowy Focus 50, ale jak porównamy takie same wersje silnikowe i wyposazeniowe, to się okazuje, że Focus już 65, bo w volvo nie było golasa 1.4 bez klimy.
@stachuprzytelefonie: dobre pancerne auto, komentarze że to ford są gówno warte bo nie zrobił go ford tylko Volvo. Dzielenie podzespołów jest na poziomie 15 %, ktoś poczytał sobie forum BMW w wątku inne marki kupa i się wypowiada.
Cetka świetnie się prowadzi, szukaj benzyn T5 jest to prawdziwy połykacz kilometrów przyklejony do zakrętów.
I wiem co mówię jeździłem. Miałem też przyjemność być posiadacze 3 generacji V70 i świetne auta.
Ale możesz
@Neoplan: V50 dzielił z focusem silniki, skrzynie, zawieszenie. Oba powstały na tej samej płycie. C70 miało inne zmienione delikatnie zawieszenie na tej samej płycie żeby uzyskać lepsze właściwości jezdne.
W C70 nie spotkasz też małych silników z Forda 1.6 oraz 1.8.
@Tonari_Totoro: V50 i tak ma bardzo dobre właściwości jezdne, jak z resztą sam Focus. A najlepiej kojarzą mi się silniki, które trafiły tam za pośrednictwem Forda z Peugeota, czyli 2.0 HDI. ;) Oczywiście wiadomo że D5 wspaniały, ale w V50 to chyba przerost formy nad treścią no i malutko takich aut jest na rynku.