Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mireczki wy moje.

Szukam aplikacji (może być webowa) jako kombajnu dla zlecenia, nadzoru i harmonogramowania zadań podległego mi zespołu (5 osób) którego członkowie mają tak różne zadania ze typowo projektowe podejście nie ma tu zastosowania i do każdego muszę podchodzić z osobna.

Ideal dla mnie to połączona z kalendarzem lista zadań gdzie metoda przeciągnij i upuść ukladam i przekladam sobie zadania w tygodniowych (z godzinami) i miesięcznych planach + mam coś w rodzaju huba z zadaniami do zaplanowania w czasie.

Próbowałem już wunderlista, Microsoft plannera, Trello, widziałem any.do, nozbe, asane
Każdy ma coś fajnego ale nie do końca to co mi zależy. Ktoś coś może polecić?
  • 2
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
No właśnie Asana jest fajna do projektowego podejścia gdzie liczba zadań rośnie, zmienia wykonawców, są kamienie milowe itd. Ja potrzebuję czegoś co pozwoli mi w czasie ułożyć x zadań ze zbioru
  • Odpowiedz