Wpis z mikrobloga

#elektronika #komputery #xkom

Koledzy i koleżanki, mam Krakena X62 zakupionego w x-kom już 11 miesięcy temu.
Jakieś 3 miesiące temu chyba padły mi w nim ledy. Piszę chyba, bo nie jestem pewny choć próbowałem już takie rzeczy jak test na innym kablu zasilającym, zmiana oprogramowania i nic nie pomaga. Zmieniam kolorki w nowym oprogramowaniu, starym i nic. Przy starcie systemu nic nie miga, nie świeci. Nawet dokładnie nie wiem kiedy to się stało, bo cep stoi teraz na podłodze i nie przyglądałem mu się zbytnio a z dnia na dzień nagle przestało świecić logo i ten pierścień wokół niego.
Chłodzenie działa, na 2700X sztywno 4.1 GHz mam max 60 stopni na mocnym obciazeniu ale no brak ledów może mnie boleć przy np późniejszej sprzedaży bo osobiście to że nie ma ledów mi wisi.

Moje pytanko jest jak to jeszcze do końca zdiagnozować, jakoś miernikiem czy coś? Żeby nie było, że wyślę na gwarancję i mi odeślą bo działa i stracę pewnie z 2 miesiące ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czy #xkom mógłby mi sprawdzić to chłodzenie jakbym np. zaniósł do sklepu do Rzeszowa w ramach powiedzmy gwarancji?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@turbol: Nie ma możliwości sprawdzenia sprzętu bezpośrednio w salonie. Produkt musi zostać odesłany do naszego serwisu, aby mógł zostać zweryfikowany
  • Odpowiedz