Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Rodzice byli dzisiaj w Media expert czy innym tym podobnym sklepie z zamiarem kupna telewizora. Panowie sprzedający wmawiają im gwarancję rozszerzoną za kilka stów, bo niby teraz się wszystkim telewizorom psują matryce po ok. 3 latach, bo unia europejska narzuciła producentom jakieś nowe lutowanie (??) No i trochę nastraszyli rodziców i zastanawiają się, czy może warto to wykupić, ja jestem sceptyczna. Co myślicie? #pytanie #telewizory #zakupy #pytaniedoeksperta #rtv #kiciochpyta
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@choramuchomora: Aż chciało by się zgłosić takie śmieszne sklepy, że sprzedają popsuty sprzęt który pada po 3 latach (szkalują też pewną markę przy okazji sprzedaży, że pada matryca) no chyba że wykupisz gwarancję to wtedy cacy, ehe ;)
Z elektroniką jest jak z jedzeniem niby wygląda dobrze i może poleżeć tygodnie w lodówce a może od środka być zepsute lub zepsuje się jutro bo pleśń czy coś, też kupisz dodatkową
  • Odpowiedz
@choramuchomora: A ja za każdym razem biorę przedłużoną gwarancję i dwa lub 3 razy mi uratowała tyłek ostro denerwując sprzedawców. Dokładnie 2 miesiące przed końcem gwarancji popsuła mi się pralka oczywiście tej przedłużonej oddali co do grosza kwotę zakupu i po dołożeniu parę groszy bo wiadomo sprzęt droższy kupiłem nową pralkę. Podobna sytuacja miała miejsce z lodówką która pół roku przed upływem przedłużonej gwarancji zakończyła żywot. Dołożyłem aż 500 zł
  • Odpowiedz
@choramuchomora to pewnie wersja z uszkodzeniem mechanicznym. Zwykła dwa razy tańsza powinna być. Z gwarancją jest jak z każdym ubezpieczeniem. Albo się przyda albo nie :d wszystko zależy od sztuki ma jaką się trafi. I tyle.
  • Odpowiedz
@choramuchomora: Zależy od ceny tv, ale jeśli nie mają zwierząt i małych dzieci w domu, to brałbym jedynie na uszkodzenia elektroniki, bez zewnętrznych uszkodzeń. Po upływie dwóch lat jak tv by sie zepsuł to na własny koszt najcześciej nie opłaca się naprawiać, bo ceny części są nieopłacalne.
  • Odpowiedz