Wpis z mikrobloga

Jestem ciekawy waszego zdania na temat projektu domu #dom #budujzwykopem #architektura #architekturawnetrz

https://projekty.muratordom.pl/projekt_Dom-oszczedny-wariant-I-z-wentylacja-mechaniczna-i-rekuperacja,3202,0%2C0.htm

Chciałbym wybrać projekt tani w budowie (wiem, okna w tym projekcie to ogromny koszt ale można go obniżyć stosując inny rodzaj okien albo je zmieniając - jeszcze do końca nie podjąłem decyzji ale ultra mi się podobają). Jedyne co bym zmienił to zamiast wiaty na auta dałbym normalnie garaż ale jeszcze w sumie nie zastanawiałem się gdzie go dać ale na bank chce wchodzić do ciepłego autka.

Chętnie zobaczę jakie minusy widzicie w tym projekcie. Bo mi się wydaje idealny ale w sumie to nie znam się za bardzo
ozzi91 - Jestem ciekawy waszego zdania na temat projektu domu #dom #budujzwykopem #ar...

źródło: comment_3FMJxxEJJL239m4KvMS6nJfOiggDLkP4.jpg

Pobierz
  • 10
@ozzi91: ja bym zlikwidował pokój nr 3 ( co to w ogóle jest? Gabinet?) i z niego wydzielił korytarz, a z reszty przestrzeni i pomieszczeń nr 1 i 14 zrobił większe pomieszczenie gospodarcze.
@ozzi91:
- niefortunne wejście do domu (od razu do salonu)
- brak rozdzielenia strefy sypialnej od dziennej
- korytarz miedzy sypialnią a garderobą i łazienką? Co to za twór?
- dwie łazienki obok siebie? A nie lepiej kibelek z umywalką dla gości?
- gabinet to dla kogo? jak dla dzieciaków czy rodziny to spoko a jak dla obcych to mega słabo. Chyba, że osoby z gabinetu przechodzą na terapię do pokoju
Skwarek85 - @ozzi91: 
- niefortunne wejście do domu (od razu do salonu)
- brak rozd...

źródło: comment_a7dWmSPg9eteBzEIF46RHpo8GhnEeEiE.jpg

Pobierz
@Skwarek85: nie rozumiem pierwszej uwagi, masz przecież coś ala wiatrołap
-rozdzielenie stref? W jaki sposób? Nie ma tam piętra więc nie ma opcji na prawdziwe rozdzielenie ale imo nie da się tego lepiej zrobić.
-ten korytarz w sumie do wyrąbania, masz rację.