Wpis z mikrobloga

@brakloginuf: Od tego można odliczyć koszt dwumasy występującej przy manualnej skrzyni. Czyli z 7-10 robi się 4-7. Manualne skrzynie też się psują. Nawet jak nie ma dwumasy to sprzęgło się zużywa. Nie każda awaria to remont całej skrzyni. No ale trzeba doliczyć wymiany oleju w automacie i (z wyjątkami) wyższe spalanie. Na jakimś forum widziałem wyliczenia, ze bardziej się opłaca wymieniać olej w automacie niż koło dwumasowe w manualu. Obliczenia
  • Odpowiedz
@Sm3rf1k: No sprzęgło w automacie można doliczyć do kosztu jego remontu. Jak szukałem auta dla siebie to niestety wszystko co spełniało wymagania (mniej niż 11s do setki, najlepiej turbo, rozsądne koszty utrzymania) niestety miało dwumasę. (°°
  • Odpowiedz