Wpis z mikrobloga

odpowiedz


@Papik145: będą pisali że masz czekać parę dni, potem, że masz podać jeszcze raz adres i przejść się do siedziby DHL w regionie. Jak im odpiszesz to napiszą, że masz czekać parę dni, bo oni będą pytali przewoźnika. Potem napiszą, że dopiero po 60 dniach możesz z nimi znów gadać. Mi 5 dni przed końcem tego terminu napisali, że dostali info od przewoźnika że paczka zgubiona i wysłali propozycję co
@janemba: Zaproponowali trzy rzeczy, 1. zwrot kasy na kartę (płaciłem kartą). 2. zwrot kasy na GB Wallet (czyli ten ich wewnętrzny portfel), 3. wysyłka nowego egzemplarza. Muszę przyznać że i tak mnie zaskoczyli, bo nie miałem wykupionego ubezpieczenia. Zamówiłem znów ten sam fon (po zwrocie kasy). 60 dni od złożenia zamówienia :) Dziwne że tak napisali, ja dostałem tylko zwykłą lakoniczną odpowiedź jak zawsze, że wszystko aktualnie idzie zgodnie z planem
@carnivean ja kupiłem po promocyjnej cenie telefon i teraz około 80-100zl więcej kosztuje, więc ewentualnie zależałoby mi na wysłaniu nowego egzemplarza, ale mam nadzieję, że mimo wszystko te nasze paczki się ruszą na dniach ( ͡° ʖ̯ ͡°)
W moim przypadku było tak samo jak do nich pisałem w poniedziałek, ale ich męczyłem to powiedzieli, że napiszą do przewoźnika i niby stąd ta wiadomość