// muszę przyznać grafa w Homeworld Remastered to jest po prostu cudo, nie spodziewałem się tego po tym co widziałem w necie; zamiast grać #!$%@? screenshoty :D
@Atreyu: jak by to ująć... no nie bardzo ( ͡°͜ʖ͡°) obczaj te tekstury, wytłoczenia, bumpmapy, oświetlenie materiałów, promienie światła oplatające obiekty na swojej drodze... cud miód. Same tła były na przyzwoitym poziomie już w HW2, 16 lat temu.
@evolved: grałem o oryginał i remaster. Jednym z kluczy dlaczego gra tak dobrze wygląda i dlaczego oryginał w tamtych czasach wyglądał też nieźle, a działał na ziemniakach to to że tak naprawdę nie ma tam za wiele do teksturowania wobec innych rtsów, dziejacych się na powierzchniach
Tam nie ma drzew, murów, czy ziemi. Tylko skybox, statki i tekstury, asteroidy i tekstury i tyle. Poza tłem i asteroidami nie ma praktycznie innych
@Atreyu: to że jest mniej vertexów do przemnożenia przez macierz to jedno, i tak, dzięki temu gra działała na ziemniakach, tak jak napisałeś. Ja natomiast piszę zupełnie nie o tym ( ͡~ ͜ʖ͡°) jaram się detalami modeli, świetnym wykorzystaniem silnika graficznego i mocy dzisiejszych procesorów. To co kiedyś było pikselem na teksturze, teraz jest osobnym wytłoczeniem poligonów, na którym dodano kolejne detale rastrowe. Kompletnie inna głębia.
// muszę przyznać grafa w Homeworld Remastered to jest po prostu cudo, nie spodziewałem się tego po tym co widziałem w necie; zamiast grać #!$%@? screenshoty :D
#homeworld #gry #gwiezdnyzlomiarz
Tam nie ma drzew, murów, czy ziemi. Tylko skybox, statki i tekstury, asteroidy i tekstury i tyle. Poza tłem i asteroidami nie ma praktycznie innych