MPK Kraków tylko jednego dnia na jednej linii nie zrealizowało 35 kursów
Przez trzy lata całą winę za brak kursów „503” zwalano na korki i owszem – zatory były potężne. Teraz przez poszerzenie jezdni samochody jadą płynnie, a autobusy wciąż wypadają z kursów, nawet po kilka z rzędu. W poniedziałek w południe na przystanek przyjechał dopiero trzeci autobus wg rozkładu.
goferek z- #
- #
- #
- 80
Komentarze (80)
najlepsze
Pomijam że koszt 1km elektrycznym autobusem jest droższy niż spalinowym.
Zależy o których wodorowych mówisz. Jeśli tych, w których wodór jest zwyczajnie spalany, to one praktycznie nie reagują. Wodór w zbiorniku jest sprężony do 350atm (zwykle w autobusach), dlatego zmniejszenie rozprężności termicznej w minusowych temperaturach ma się nijak do tego, co wychodzi z reduktora (kilka atm).
Co do MCFC to zależy od układu. Jeśli pracujesz w ciśnieniach bliskich atmosferycznym, to wtedy też nic się nie dzieje. Jeśli przy 20atm, wtedy
Wczoraj postawiłem na komunikację miejską. I co? Żeby zdążyć na wizytę u lekarza to w pewnym momencie podróży musiałem wezwać taksówkę xd
Trasę 31minut zaplanowałem na 1h - tak w razie W.
I co? Już na starcie opóźnienie 10min xd, później przesiadka w późniejszy tramwaj. Następny autobus? Po 10, nadprogramowych, minutach oczekiwania wezwałem taxi żeby na pewno zdążyć do lekarza.
@thegregor: Nie w Polsce
Następnego który będzie próbował wcisnąć podobny kit wywieźć na taczkach.
Nie wiadomo dlaczego sie spoźniaja ale po kilku akapitach napomskneli ze przez... elektryki xD
Rozwiązaniem wiecej stacji ładowania i dywersyfikacja zielonych źrodeł czyli naped nie tylko elektryczny ale też wodorowy.
Nie dziękujcie, podziękujcie tym "u góry" ¯_(ツ)_/¯