Wpis z mikrobloga

Przygody z #elektryka w mojej #audi ciąg dalszy... Założyłem silniczek i ramię, bo nasze kochane somsiady zza zachodu ja w #!$%@? zdjeli i jej nie było. Wycieraczka dopiero działa jak przekręce zapłon, w takim sensie że włączam zapłon, pokręci się chwilę i przestaje. Dodatkowo zatrzymuje się w złym miejscu. Jak próbuję włączyc ja za pomocą manetki to nie dział, słychać jak przekaźnik robi cyk i tyle. Wcześniej nie działał spryskiwaczy, ale nagle zaczął działać. Oczywiście jak włączam spryskiwaczy to wycieraczka się nie obraca. Dopiero obróci się jak wylacze i włączę zapłon. Bezpieczniki oczywiście sprawne..

#mechanikasamochodowa
  • 7
@Dudes: w pasacie mialbys po latach to samo. W kazdym vagu tak samo. na 99% poprzerywana wiazka przewodow ktora idzie w zawiasie klapy. I od tego trzeba zaczac, jestem pewien ze jak wszystko tam ladnie polaczysz i poizolujesz to bedzie wszystko dzialac. Sprawdzone. Przy okazji sprawdz od razu wezyk, bo on tez lubi pekac i wtedy plyn leci na podsufitke, i potrafi zamoczyc wzmacniacz w boczku.
@bocznica u mnie była zdjęta całkowicie wycieraczka, a wężyk zaslepiony wkrętem. W życiu nie widziałem takiego druciarstwa ( _) ale dzięki za info odnośnie tej wiązki. Ogarnę sobie to dzisiaj i może zacznie działać :D