Wpis z mikrobloga

@Zuben: u mnie konputr 8 letni, gtx 560 ti, i5-2500k, 8 ramu i śmigało w tych 30 fps nawet. Ale na początku z tymi ogniami była tragedia.
Ustawienia tekstur ultra, cienie niskie, postprocessing niski, reszta średnie.
mój komputer nie spełnia minimalnych, ale po zjechaniu wszystkich ustawień na low teaser śmigał.


@Storkeus: no właśnie umnie na minimalnych jest tyle samo fpsów co na ultra bo tak czy siak karta i procesor śpią. W necie napisali że to winna tego gówno silnika epicka który działa na losowych konfiguracjach źle.
@Zuben: tak, póki co na początku dema i jak odprowadzałem Diega do old campu miałem zużycie karty ~50% i marne 50fps. Tak to bardziej 80 fps i karta obciążona bardziej niż w Metro Exodus sądząc po temperaturze. 1080ti, 9900k, 1440p wszystko na maxa poza cieniami na high.
za slaba karta graficzna


@JakTamCoTam: na YT widzę że na tej samej mają znacznie więcej klatek więc to nie problem. Zresztą jakby to była winna karty to by była różnica między minimalnymi detalami a maksymalnymi a żadnej nie ma.
poscrolluj w dol bo ktos juz mial ten problem z tym ze minimalne wygladaja jak max


@JakTamCoTam: Ale ja takiego nie mam, na wyższych gra wygląda o wiele lepiej, problem jest taki że zawsze mam tyle samo FPSów .
Zmniejsz detale cieni do minimum,

Mi gra chodzi stale w 40 fps a mam gtx 1050ti


@Medivial: Ile razy mam powtarzać że mam 20 fpsów w 1024 x 768 i wszystko low tak samo jak i w 1920 x 1080 i wszystko ultra nie ma żadnej różnicy w wydajności i patrze już dalszy etap. Na forum steama identyczny problem mają ludzie z RTX2070 i innymi o wiele za mocnymi kartami.
@Zuben: Ja miałem tak tylko na początku w intro jak był ten ogień były dropy do 10-15 klatek i chyba wszyscy tak mają.

Spróbuj może usunąć motion blur.

. W katalogu z grą - steam\steamapps\common\THQBCNP1\GothicRemake\Saved\Config\WindowsNoEditor znaleźć plik Engine.ini
Otworzyć Notatnikiem i dodać pod ostatnim wierszem:
[SystemSettings]
r.MotionBlur=0
r.MotionBluQuality=0
r.DefaultFeature.MotionBlur=0
2. W opcjach gry przestawić jakość post procesingu na Medium.