Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#motoryzacja
Co myślicie o Seat Toledo II 1.6? Jak u niego z awaryjnoscia, kosztami utrzymania? Mocno bedzie zamulony z takim silnikiem? Docelowo chciałbym mu założyć LPG.
  • 11
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kapuczina_corki_somsiada: Nie chodzi mi, że instalacja zamuli silnik, tylko że sam silnik jest dość słaby na taką masę. Dlatego pytam czy jest mocno zamulony kogoś, kto ma tę wersję lub nią jeździł. Sam mam A4 B5 1.8 i podejrzewam, że osiagi ma dość podobne.
  • Odpowiedz
@insu z tym Seatem jest też problem takiego typu, że przez przednie drzwi wchodzi woda do wnętrza auta. Nie wiem czy w każdym egzemplarzu to występuje, ale u mnie i u znajomego z pracy tak było :)
  • Odpowiedz
  • 1
@insu to jest golf 4 pod maską więc te same problemy jakby coś , silniki mają tendencję do wyjechania pierścieni wtedy zaczyna wciągać olej jak smok , reszta jak to w golfie, części raczej tanie zamienników w opór.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@insu: posiadam Leona 1.6 16v kod silnik BCB. Użytkuje od 8 lat 300 k przejechane i żadnych problemów gaz od 60k i jak wcześniej @kapuczina_corki_somsiada: pisał przy dobrze zainstalowana instalacji, nawet nie jesteś wstanie wyczuć kiedy się przełącza na LPG. Co do muła demon przyspieszenia to, to nie jest ale do spokojnej jazdy 120 autostrada, eska nie mam zastrzeżeń.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@gumon: jeśli mówimy o 1.6 8V to raczej zapiekanie pierścieni przez zbyt długie interwały wymiany oleju. Poza tym silnik pancerny i idiotoodporny tylko trzeba mu zadbać o takie rzeczy jak przepływomierz i przepustnica bo lubi falować na wolnych.
  • Odpowiedz
@Midriff25: Ten problem występuje chyba w każdym Seatcie z tego okresu ( ͡° ʖ̯ ͡°). Jak człowiek myśli że w końcu uszczelnił , to po jakimś czasie problem znowu wraca.
  • Odpowiedz