Wpis z mikrobloga

#lekarz #zalesie #choroby Mircy w srode rozlozyla mnie angina. Wybralem sie do przychodni, czulem juz w poniedzialek ze cos jest nie tak dlatego od razu wybralem sie we wlasnym zakresie na wymaz z gardla i szybki test na paciorkowce. Paciorkowiec wyszedl negatywny, wiadome to bylo juz w poniedzialek. W srode mialem autobiogram i ide do lekarza. Lekarz wpiol do karty dokument i przepisal mi moxinea 400 raz na dobe. Lykalem dwa dni, mega bolaly mnie nogi, reszta tez ale nogi to jeszcze nigdy tak nie czulem, goraczka 39,5 zbijana ibuprofenem podwoja dawka. W czwartek chcialem wyciagnac karte ale nie bylo juz miejsc, zona zawiozla mnie na szpital. Tam mowie o tym wszystkim i mowie ze czuje sie jeszcze gorzej (tak wiem ze dwa dni to za malo zeby wyzdrowiec) . Lekarka mnie wygonila bo nie ma internetu i ze do swojego lekarza musze wrocic bo ona nic mi nie da wiecej. Dzis jestem u lekarza tego samego co przepisal moxinea i mowie ze jest ze mna gorzej. Lekarka pyta - a lek Pan wykupil ? Nie wiem, zartuje do zony moze wygladalem na takiego co go nie stac na leki ale bez jaj. Gardlo ogromne cale biale w pecherzach ropnych, ciezko mi sie juz lyka, bolace wezly chlonne i pytanie drugie po zajrzeniy do gardla - Pana boli gardlo ? Mysle sobie co ona #!$%@? to nie jest smieszne. Zmienila mi antybiotyk, dostalem ospen 1000000 ui, dwa razy na dobe. W ulotce przeczytalem ze taka dawka jest dla dzieci do 40 kg i to najczesciej 3 razy dziennie, dla doroslych jest 3 razy 1500000 ui. Wiem, ze to glupie leczyc sie na necie i po forach ale ja bylem wlasnie u lekarza i wole chociaz poznac jakas opinie, sa tu jacys #lekarz e ? Czy to jest ok ? Ja waze z 75-80 kg i porownywalnie do innych angin jakie mialem to raczej ta odczuwam konkretnie, nie jest to zwyczajne zaziebienie. Druga sprawa moxinea nie jest antybiotykiek do leczenia angin, przynajmniej tak wynika z ulotki, ale nie znam sie dlatego pokornie pytam. No #offence dla #lekarz zwyczajnie boje sie ze cos jest nie tak,