Wpis z mikrobloga

Witam, pomógł by mi ktoś co mam zrobic w sytuacji gdzie nie mam doświadczenia z IT lecz od x lat bawilem sie w modowanie/naprawy blędów, tworzenie roznych rzeczy do gier/programow lub ogolnie serwisowaniem komputerowym

Dostalem oferte pracy do rozpatrzenia w serwisie urządzeni komputerowych i montowanie ich w firmach/galeriach itp, HR powiedzieli mi ze mogą dac mi szanse i nawet wziąc mnie na kilka dni do przyuczenia, kazali wyslac CV lecz ja nie wiem co mam tam wpisac
Ogólnie to cale moje CV to prace przy maszynach produkcyjnych(nie na taśmie tylko obsługa tych maszyn) i spawanie
wykształcenie niestety gimnazjalne wiec pisanie tego pewnie tez bylo by upokorzeniem lub skreśleniem z listy?

Mam pisac w umiejętnościach ze naprawialem komputery/internety u rodziny/kolegow, lub to ze bawiłem sie/majsterkowałem w modach/grach/programach/VM boxach itp?
Niby moge napisac html, css i troche js + Ang c1 i niemiecki a2, ale raczej to by ich nie interesowalo jeżeli chodzi o serwisowanie i naprawe urządzien
Najwazniejsze chyba bylo by ich jakos zainteresowac, tym co oni robia w firmie, tylko jak pisalem chodzi o serwisowanie, a ja nie wiem co tam moge napisac, nie mam dosw lub dowodow ze cos robilem.

Jak by ktoś mógł napisac dobre umiejętności co po dłuższym czasie bedąc przy komputerze czlowiek sie uczy a w HR na to zwracaja uwage, to bym był wdzieczny ( np , umiejetnosc szybkiego zapoznywania sie z programami?,sledzenie nowinek technologicznych???)

#cv #pracait #it #praca #komputery #informatyka
  • 6
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Grzybol1551: taką robotę spokojnie ogarniesz jak coś grzebałeś w kompach. Napisz że znasz się na współczesnych kompach, obsługa programów, języki i tyle. Nic nie musisz udowadniać. Najwyżej na rozmowie powiesz jak to wyglądało