Wpis z mikrobloga

Siema, mam pytanie. Oddałem laptopa na gwarancje, niestety nie udało się go naprawić, więc producent wystawił note rozliczeniową dla sklepu. Odesłałem ją razem z dowodem zakupu. Dzisiaj sklep wysłał mi link do ich strony allegro z wyborem komputera( https://allegro.pl/uzytkownik/notebook-center?bmatch=baseline-cl-dict43-uni-1-4-1127 ) . Niestety z tego co zauważyłem w tej kwocie mają słabszą konfiguracje niż miał mój poprzednik( https://archiwum.allegro.pl/oferta/lenovo-330-15-i5-8300h-8gb-256pci-1tb-gtx1050-pods-i7897358156.html ). Napisałem więc zapytaniem, czy jest mozliwosc zwrotu pieniędzy. Odpisali mi, że: " Niestety , nie ma takiej opcji
w takim razie sami wybierzemy , prosimy o potwierdzenie adresu do wysyłki " Według pisma lenovo, sprzęt musi byc taki sam lub lepszy.
#afera #lenovo #kiciochpyta #prawo #komputery
Pobierz emil88 - Siema, mam pytanie. Oddałem laptopa na gwarancje, niestety nie udało się go ...
źródło: comment_EqdAt39xeT5XdvRtTnKJoFYrMlluoKlO.jpg
  • 14
@emil88
@CrisPell No ale sprawa jest prosta - albo dają sprzęt taki sam albo lepszy, albo zwracają kasę. Wymieniając nienaprawialne urządzenia nie mogą dać urządzenia gorzej wyposażonego bo nie takie klient kupił.

Jak kupowałeś prywatnie to uderzył bym do rzecznika konsumentów ;)