Wpis z mikrobloga

#kielce #swietokrzyskie #drogi #polskiedrogi #siebuduje

https://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,25475158,wiadomo-jak-bedzie-przebiegac-s74-przez-kielce-komisja-wybrala.html

YESSS!!!

We're in the money, we're in the money;

We've got a lot of what it takes to get along!

We're in the money, that sky is sunny,


TEraz tylko ustawić zegarek i czekać aż koparki ruszą :).


I zanim zaczniecie płakać, jak to orają i niszczą miasto - proponuję oddać głos w ankiecie na GW. Jest 50:50 prawie :].
S.....S - #kielce #swietokrzyskie #drogi #polskiedrogi #siebuduje 

https://kielce....

źródło: comment_OcDowoXT1wLyWWnqVOVfvIdDRVCSYpQK.gif

Pobierz
  • 21
@Harmideron: Wwa tez takie cos ma, a nie mowie nawet o takich miastach jak Stambul, czy te z Usa. Byla propozycja estakady, ale miejscy aktywisci jak uslyszeli, to dosyali szalu.

Ja wiem, ze droga jest spozniona lekko o 10 lat i, ze PO ja wykreslilo. Kazde inne wybrzydzanie prowadzi do opoznienia i jest niekorzystne dla miasta. W ten sposob Gddkia zrobi nam za darmo drogi przylaczeniowe ( ͡° ͜ʖ
@Harmideron: szybki tranzyt, szybkie przemieszczanie sie miasto-miasto to podstawa sukcedu. Uwazam, ze Kielce moga stac sie fajnym hubem na lini Wwa-Krk, Ldz-Wschod Pl. Logistyka jest potezna galezia.

To droga Gddkia, wiec bedzie ona i oscienne finansowane z budzetu panstwa - dla miasta koszty beda minimalne.

Natomiast galeria echo bedzie chyba musiala ii parking zbudowac ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Harmideron: no i poza miastem sie ja stawia - jak pannaloni? Na Malikowie, czy 7R.

Kielce maja problem ze zbyt mala iloscia terenow inwestycyjnych - po odjeciu terenow chronionych Kielce sa najwieksza gestosc mieszkancow na km^2! Nalezy przeksztalcac te tereny w tereny inwestycyjne - nie wykorzystujemy szansy, bo miasto nie ma co zaoferowac inwestorom - nie mowie o jakims traktowaniu, czy sciaganiu, a zwyklym kawalku placu. Polecam kanal Dylewskuego w tym
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Student_AWAS:
Artykuł za paywallem ale wstęp mówi o dwóch tunelach. Obwodnica be, tranzyt przez środek miasta zbudowany za te same pieniądze ok. No ja #!$%@?ę.

A na Warszawę się nie powołuj, spróbuj się raz przejechać S8 w godzinach szczytu to ci przejdzie. Do tego trzy wypadki dziennie leczą skutecznie z chęci puszczania tranzytu przez miasto.
@janekplaskacz: a, i nie twierdze, ze obwodnica jest be. Mowie tylko, ze miasto nie moze czekac kolejnych 5 lat minimum, bo sie koncepcja zmienila. S7 i s74 sa i powinny byc priorytetami dla wojewidztwa.

Nie wiem kiedy, ale dk73 tez bedzie sie domagal obwodnicy/rozbudowy. Mysle, ze obwodnica, lub rozbudowa nadal jest potrzebna.
@Harmideron: nie widze zwiazku. Getta tworza sie, gdy ludzke nie maja pracy - m.in., pomijam to, ze chodzi o mniejszosci etniczne, wiec Ck, czy nawet Polsce szybko nie grozi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@janekplaskacz: nie kpie. Czasem jest tam ciasno, czasem sie postoi - znow jednak, Ck to nie Wwa i watpie, by tu bylo takie zageszczenie.
@Student_AWAS: Powoływanie się na Stany jako przykład dobrej urbanistyki i komunikacji... widziałem te 5-6 pasmówki w kilku stanach i naprawdę nie wygląda to dobrze.

Bostoński Big Dig czyli schowanie interstate pod ziemię trwał 30 lat i kosztował ~25 miliardow dolarów - czyli więcej niż tunel pod kanałem La Manche. O, nawet nie wiedziałem takich kwiatków z samego Bostonu - dlaczego zbudowali ten tunel zamiast istniejącej autostrady.

It’s easy to follow officials’