Wpis z mikrobloga

@szarlejos: Liczy się też zagospodarowanie terenu. Jeżeli wypełnią ten obszar czymś takim jak pytajniki w w3 to będzie żenada. Wiem, że to można wyłączyć na mapie, ale nie zmienia to faktu, że znajdzki powinny być czymś faktycznie nagradzającym ten nieliczny % którym chce się je robić. Przykłady taśmy z wywiadów ze złoczyńcami z Arkham Asylum, kaset z rozmowami i muzyką z Phantom Pain, fragmenty listu na temat morderstwa z GTA5. Poza
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@xxxxyurek: A ja się nie zgadzam. Takie znajdźki mogą być naprawdę bogate fabularnie, a w ten sposób znaczy procent graczy ich nie znajdzie. Powinny być i pytajniki, i ukryte sekrety.
@Mis_Kudlacz: Słowo klucz znajdzki. Nie każdy musi je odkryć. To powinno być coś co nagradza ludzi, którym chce się przechodzić grę na 100%. Śmietnikowe itemy w skrzyneczkach z w3 to żadna nagroda i w tej formie powinno się z tego kategorycznie rezygnować w grach w ogóle. Imo od śmietnikowych itemów to są handlarze.
@Cybher1: Nie powiedzieli że do każdego budynku będzie można wejść, ale z tego co pamiętam do sporej ilości tak. Ponadto mają być jakies wieżowce ze dużą ilością pięter, które będzie można eksplorować.