@szarlejos: a ja tam uważam, że to nie sprosta oczekiwaniom - sorry, ale DNF (Duke Nukem Forever) też miał być ahh i ohh, a wyszedł zjadliwy, ale jednak średniak.
@szarlejos: Liczy się też zagospodarowanie terenu. Jeżeli wypełnią ten obszar czymś takim jak pytajniki w w3 to będzie żenada. Wiem, że to można wyłączyć na mapie, ale nie zmienia to faktu, że znajdzki powinny być czymś faktycznie nagradzającym ten nieliczny % którym chce się je robić. Przykłady taśmy z wywiadów ze złoczyńcami z Arkham Asylum, kaset z rozmowami i muzyką z Phantom Pain, fragmenty listu na temat morderstwa z GTA5. Poza
@xxxxyurek: A ja się nie zgadzam. Takie znajdźki mogą być naprawdę bogate fabularnie, a w ten sposób znaczy procent graczy ich nie znajdzie. Powinny być i pytajniki, i ukryte sekrety.
@Mis_Kudlacz: Słowo klucz znajdzki. Nie każdy musi je odkryć. To powinno być coś co nagradza ludzi, którym chce się przechodzić grę na 100%. Śmietnikowe itemy w skrzyneczkach z w3 to żadna nagroda i w tej formie powinno się z tego kategorycznie rezygnować w grach w ogóle. Imo od śmietnikowych itemów to są handlarze.
@Cybher1: Nie powiedzieli że do każdego budynku będzie można wejść, ale z tego co pamiętam do sporej ilości tak. Ponadto mają być jakies wieżowce ze dużą ilością pięter, które będzie można eksplorować.
Jak to jest, że teraz tyle osób ma vifona na głowie, wydaje mi się, że kiedyś nie było tyle osób z kręconymi włosami, a raczej to była rzadkość. Oni to na lokówce sobie kręcą czy o co chodzi #przegryw
#cyberpunk #cyberpunk2077 #cdprojektred