Wpis z mikrobloga

Do Mireczków założyłem nowe konto żeby nie mieszać rzeczy prywatnych ze służbowymi, ale raczej jestem bierny na wypoku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Do @allegropl @allegro_pl Mam do was pytanie czy możemy już bez żadnych ograniczenia wystawiać komentarze które będą naszymi własnymi urojeniami a usuwać je będziecie tylko z "oficjalnego sklepu Allegro"?

Sprawa prosta klientka kupuję towar używany (w aukcji jest to zaznaczone dwukrotnie), uważa że na aukcji był sprzedawany nowy a my specjalnie potem zmieniamy aukcję ( wcale nie ma od tego ss aukcji na serwerze, wcale), Pada magiczny słowo oszust, niestety szkoda że nie w komentarzu (ale przecież regulamin i tak traktujemy wybiórczo) tylko w dyskusji która klientka stwierdza że zamknie 3 minuty po jej otworzeniu. Negatyw jest wystawiony 1* w obsłudze klienta i opisie towaru. Odpowiedz z czatu Allegro że oni nie weryfikują stanu produktu przez sprzedawcę. Oczywiście jakby się rozmawiało z botem (temat poruszany przez innych nie będę się rozwijał), i że mamy słowo przeciwko słowu. no nie mamy aukcję i jej treść oraz korespondencję. Sama klientka przez telefon wgl grozi swoją pozycją społeczną i kim ona to nie jest ale XD. Nie piszę tego dla "reklamy" swoich produktów a racze jako walka o sprawiedliwość więc screeny jak ładnie ktoś poprosi.

#allegro #patologiazewsi #zalesie
  • 1
  • Odpowiedz
@typowe_all: kto handluje na allegro ten w cyrku sie nie śmieje. Życie Mireczku, daj ładna, grzeczną odpowiedź tak aby czytajacy sami wywnioskowali że babka wariatka. Odpowiedź na negatywy świadczy bardzo dużo o sprzedawcy i ja ich nie usuwam. Jakich bzdur byś tam nie napisał, to i tak ona już nie odpowie, Twoje bedzie na wierzchu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz