Wpis z mikrobloga

  • 0
@brass zobaczylem ze mam jeszcze ten multitool w gearwheel, ale nie sprawdzalem czy moge z niego korzystać w normalnych misjach. Jak to spaczują i nie zabiorą mi multitoola to będę szpanować na ekstracjach ze mam ( )

Podobno komuś się udalo wyjść ze statku w archwingu, ale tego nie sprawdzalem.

Widzialem jeszcze ten dziwny pojemnik z paradoxem (czyżby mini teaser duviri?)
  • Odpowiedz
@brass: Już lepsza ładna, dopracowana mapa niż tunelowe, połączone ze sobą klocki-lokacje składające się z 3-4 wzorów na krzyż. W efekcie końcowym te mapy i tak wyglądają tak samo
  • Odpowiedz
@Bonwerkz:
Tunelowe? W sensie liniowe? Nie wiem o jakich mapach mówimy, ale niektóre są ostro zakręcone.
Wyglądają tak samo? Mówisz o mapach z jednego tilesetu?
Bo poszczególne tilesety różnią się diametralnie, a jest ich jakieś 20.
Lua, void/derelict, kuva, wysokopoziomowe greener/corpus, uranus, eris, ziemia nawet, ostatnio jupiter - na tych wszystkich mapach się idzie zgubić spokojnie, nawet mając 1000+ godzin.
Klocki lokacje, zapewniam cię składają się z jakichś 30-40 wzorów, a może
  • Odpowiedz
  • 0
@brass te otwarte przestrzenie w zrujnowanych częsciach map na jowiszu są świetne. Chce wiecej takich tilesetów które wykorzystują mobilność warframe. (I nie tego który ma pasek staminy ( ͡~ ͜ʖ ͡°) )
  • Odpowiedz
@brass: Różnorodność jest pod względem planet/lokacji ale już sama mapa jest tylko plątaniną losowo połączonych tuneli, które same w sobie mają bardzo małą różnorodność jeśli chodzi o wygląd. Dwie otwarte lokacje to na pewno krok w dobrą stronę. W grze spędziłem około 300+ godzin. Przestałem grać jakiś rok temu więc może od tego czasu coś się zmieniło. W sumie to bardziej niż grind i monotonne mapy odrzuciła mnie fabuła i
  • Odpowiedz
  • 0
@Bonwerkz "małą różnorodność jezeli chodzi o wygląd" grałeś w ogóle warframe? Niby 300 godzin (co i tak jest bardzo mało) ale mówisz jakbyś siedzial na tych starych tilesetach sprzed 5 lat, które zaraz będą remasterowane jak jowisz ostatnio.
  • Odpowiedz
ale już sama mapa jest tylko plątaniną losowo połączonych tuneli, które same w sobie mają bardzo małą różnorodność jeśli chodzi o wygląd.


@Bonwerkz:
Śmiem się nie zgodzić. Mają bardzo dużą różnorodność. Do tego stopnia, że wielu newbie narzeka, że jest za skomplikowane.
Aż musieli Zanukę znefić, bo nowi nie wiedzieli jak uciec z Gas City.
Wystarczy odpalić minimapę podczas gry i widać, co jest na rzeczy.
Skończyłeś w ogóle całą
  • Odpowiedz