Wpis z mikrobloga

Pracował ktoś z Was jako Promotor IT? Mam ofertę pracy na okres światęczny jako promotor marki Billa Gatesa w MediaMarkt. Jak to wygląda? Mam po prostu wciskać na siłę randomowym klientom programy czy inne bajery tej marki, czy po prostu być doradcą jak już ktoś będzie oglądał rzeczy z tej marki? Jestem studentem na dziennych, hajsik nie powiem ale dają dobry. Jutro mam z gościem rozmawiać i dać mu ostateczną odpowiedź. Jakieś konkretne pytania mu zadać czy brać bez żadnej gadki i zdobyć jakieś doświadczenie, które już w sumie mam bo robiłem w handlu, ale nigdy nie wciskałem komuś czegoś na siłe; a to przypuszczam tak ma wyglądać.
#praca
  • 3
  • Odpowiedz
@iksboks: nie wiem jakie są teraz standardy, ale jak robiłem coś podobnego ładnych kilka lat temu to stałem w alejce, ze sprzętem, do którego sprzedaży miałem zachęcać. Oczywiście różne produkty były różnie punktowane i w zależności od tego inna prowizja. Dodam tylko, że możesz spotkać innych promotorów z konkurencyjnych firm i wtedy musisz już zabiegać o klienta albo nawet gadacie z nim we trójkę i wręcz między sobą konkurujecie kto bardziej
  • Odpowiedz
@seelk: jak dzisiaj z nim rozmawiałem przez telefon to nie mówił nic o prowizji. Dają konkretną stawkę i płacą od godziny. Zniechęca mnie jedynie perspektywa wciskania komuś programów za x PLN, kiedy tak naprawdę tak osoba tego nie potrzebuje. Mimo wszystko chyba jednak spróbuje, bo nic do stracenia nie mam, a zawsze parę groszy do kieszeni biednego studenta wpadnie :P Jeszcze jutro ostatecznie gościa się dopytam jak to miałoby wyglądać.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0