Wpis z mikrobloga

@rezoner: Długo się już tym zajmujesz? Jakiś czas temu widziałem tu ciekawe znalezisko na temat pixelartu i tak się zastanawiam ile czasu ludzie potrzebują aby się w to wkręcić i były jakieś fajne efekty z pracy
  • Odpowiedz
@GhostxT: Dodawałem jakiś czas temu znalezisko z kursami, może o tym mówisz http://www.wykop.pl/link/1564881/chcialbys-w-przyszlosci-tworzyc-grafike-do-gier-zacznij-w-dowolnej-chwili/

Czas potrzebny od zera do stawiania pierwszych komercyjnych pixeli określiłbym na dwa lata - zakładając konsekwencję w nauce.

Ja siedzę w pixelarcie pół życia jako bierny obserwator, natomiast rysuję naprawdę bardzo mało (~8h w tygodniu) i to dopiero od jakiegoś roku.
  • Odpowiedz
@rezoner: Tak właśnie o to znalezisko mi chodziło. Czytałem trochę na ten temat, sam również próbowałem coś bazgrać, ale to wiadomo - początki zawsze ciężkie. Niedawno było również ciekawe znalezisko o zrobieniu od zera gry na androida i wypuszczeniu jej do sklepu google. Zainteresowało mnie to przede wszystkim dlatego, że zacząłem myśleć czy po osiągnięciu swoich pierwszych sukcesów dałoby się jakoś na tym zarabiać. Znalazłem też jakieś forum anglojęzyczne w którym
  • Odpowiedz
@GhostxT: Tak. Zrobić swoją grę, która da ci dobry pieniądz jest trudno - istnieje mnóstwo czynników z przypadkiem włącznie. Niemniej można próbować stworzyć swój prywatny sukces pracując w międzyczasie jako gamedeveloper - pracy jest mnóstwo, zarobek bardzo przyzwoity. Ja akurat wolę stałą współpracę niż zlecenia co rusz to dla innego klienta a dla dobrego programisty roboty jest na prawdę tyle, że szkoda tracić czasu na szukanie i dyskusje z klientami. Oczywiście
  • Odpowiedz