Zwiększona prężność par powoduje, że benzyna zimowa .... 95 to niezawodne paliwo nawet w ekstremalnie niskich temperaturach. Większa prężność par pozwala na właściwe odprawianie paliwa w ujemnych temparaturach, dzięki czemu nie występują problemy z rozruchem zimnego silnika.
@r5678: Byłem pewny że ten gatunek aut już wyginoł śmiercią naturalną przez skłonność właścicieli do zbytniego oszczędzania przez spalone uszczelki lub wypalone gniazda zaworowe od jazdy na zbyt ubogiej mieszance.
@r5678 @perun79 dzień wcześniej coś chciałem sprawdzić i wyłączyłem xD Mam nową instalację BRC. I między innymi dlatego zapomniałem, bo odbywa się to zawsze automatycznie xd
@MrFruu @aksal89 @r5678 @r5678 Słyszałam kiedyś że jak długo jeździsz na gazie to od czasu do czasu powinno się też przełączyć na benzynę bo uwaga "gaz jest suchy". Prawda to? Też mam w gazie, ale dziwnie mi brzmi ta teoria.
@Kolejna_roz0wa: Jak mieszanka ma dobry skład tj nie jest ani za bogato ani za ubogo to nic nie powinno się dziać. Ja mam u siebie ciepły start włączony to jak reduktor ma co najmniej 33 stopnie to odpala od razu na gazie nie używając benzyny. W lecie jak są upały to auto w ogóle nie używa benzyny bo od razu odpala na gazie. Nie wspominając o wielokrotnym gaszeniu silnika, bo
@r5678 u mnie się od razu włącza w gazie za każdym razem, ale bardziej chodziło mi o to, czy bardziej szkodliwe dla silnika jest cały czas poruszać się właśnie na gazie czy to bez różnicy i tak jak mówisz zależy od mieszanki.
@Kolejna_roz0wa: jak zawsze odpala na gazie ? Nie ma tak. Chyba że masz starą instalację II gen gdzie fizycznie musisz przełączyć.
Mieszanka, gazu dlatego auto pali więcej niż benzyny bo jest mniej "energetyczny" i dlatego jest więcej, aby dorównać ilości energii od benzyny. Jak masz za ubogo to jest wyższa temp spalania i niszczy się wtedy silnik.
@r5678 z tym odpalaniem na gazie to jest w sumie śmieszna sprawa. Bo jeżeli jadę na gazie to mi chodzi radio, a jak na benzynie to już nie XD i dlatego po prostu jak uruchamiam silnik i słyszę radio od razu to wiem że jest przełączone na gaz XD w każdym razie dzięki za info i w nagrodę rzucam memem
@Kolejna_roz0wa: niektóre auta tak reagują na lpg i wypalają się zawory. Jakieś lubryfikatory dodają do instalacji ale nie wiem czy to działa czy pic na wodę.
@Kolejna_roz0wa: weź niech niebieski Ci zajrzy do samochodu bo tu widzę duże rzeźby jakieś. Tak być nie powinno a chyba lepiej by było żeby auto np się nie zapaliło od zwarcia jakiegoś
#lpg #motoryzacja #heheszki
źródło: comment_ScdYsMdhS2JPnD0WgF00tdCokWhbP9i1.jpg
PobierzZwiększona prężność par powoduje, że benzyna zimowa .... 95 to niezawodne paliwo nawet w ekstremalnie niskich temperaturach. Większa prężność par pozwala na właściwe odprawianie paliwa w ujemnych temparaturach, dzięki czemu nie występują problemy z rozruchem zimnego silnika.
@r5678: ktoś jeszcze używa takich instalacji?
Lub gaz zakładany milion lat temu i ktoś wrzucił II gen bo taniej :P
@perun79 dzień wcześniej coś chciałem sprawdzić i wyłączyłem xD Mam nową instalację BRC. I między innymi dlatego zapomniałem, bo odbywa się to zawsze automatycznie xd
@aksal89
@r5678
@r5678
Słyszałam kiedyś że jak długo jeździsz na gazie to od czasu do czasu powinno się też przełączyć na benzynę bo uwaga "gaz jest suchy". Prawda to? Też mam w gazie, ale dziwnie mi brzmi ta teoria.
Ja mam u siebie ciepły start włączony to jak reduktor ma co najmniej 33 stopnie to odpala od razu na gazie nie używając benzyny. W lecie jak są upały to auto w ogóle nie używa benzyny bo od razu odpala na gazie. Nie wspominając o wielokrotnym gaszeniu silnika, bo
@Myszoskocznia xD
Mieszanka, gazu dlatego auto pali więcej niż benzyny bo jest mniej "energetyczny" i dlatego jest więcej, aby dorównać ilości energii od benzyny. Jak masz za ubogo to jest wyższa temp spalania i niszczy się wtedy silnik.
źródło: comment_I2fp3rYt2Y4MvG8q62LmdB2zLzyAnS84.jpg
Pobierz