@darvd29: Jak ja tego #!$%@? nienawidzę. Jadę sobie z maksymalną dopuszczalną prędkością. Jadę zawsze prawym, na lewy zjeżdżam, kiedy wyprzedzam. No i zawsze jakiś debil w BMW musi się trafić. Prawie do bagażnika mi wjeżdża, mruga światłami, a lewy kierunkowskaz ma zawsze zepsuty, bo mu się mi wyłącza. Jak ja tego #!$%@? nienawidzę. Nie mogę sobie jechać spokojnie, swoim tempem, tylko albo lewym #!$%@?ć jak ci w beemkach, albo prawym
@adamszuba: ani Ty, ani to BMW, ani ten tir nie mogą jechać tak, jakbyście chcieli. Wystarczy nie ładować się beence pod koła i nikt Ci nie będzie siedział na zderzaku. Chyba ze jedziesz jak tirowcy +1km/h ale musisz wyprzedzać.
@adamszuba: 1. Dotknij stopą hamulca, na tyle słabo żeby nie zwolnić ale na tyle mocno żeby się zapaliły światła stopu 2. Jak nie zauważysz różnicy w odległości, zwolnij gwałtownie o 20-30 km/h i obserwuj co się dzieje z tyłu
To tak zwany sposób niemiecki na abstand. Uwaga, testowane na zwierzętach.
@SzalonyMiodozer Chyba napisał że jedzie z maksymalną dopuszczalną prędkością. No ale spoko, wiem że siedząc w bmw, audi i skodzie to znaczy, że można sobie jeszcze dodać z 50kmh do prędkości przelotowej.
@darvd29: @adamszuba: Kiedyś myślałem sobie, że fajnie byłoby mieć coś w stylu lambo aventador do jazdy po polskich autostradach, bo polacka robaczo-chłopska mentalność implikuje agresję wobec słabszych i uległość wobec silnych (no a na drodze o tej sile świadczy niby auto). Ale widziałem ostatnio Aventadora na autostradzie jadącego ~140km/h i na zderzaku siedziało mu stare X5 błyskające światełkami, więc moja hipoteza się nie sprawdziła ( ͡°͜
@SzalonyMiodozer Bo inne auta mogą jechać szybciej niz tiry i te tiry blokują im ruch. A auto osobowe jadące 140 jedzie z maksymalną prędkością jaką cokolwiek ma prawo się poruszać po autostradzie. Więc seba w e46 zasuwający 170 powinien się nauczyć do czego służy prędkościomierz.
@darvd29: białe skody gorsze. Dobre BMW się może rozpędzić w parę sekund a taki skodziarz przedstawiciel handlowy ma ból dupska, bo zanim znowu będzie miał 180 to minie kilka minut
1. Dotknij stopą hamulca, na tyle słabo żeby nie zwolnić ale na tyle mocno żeby się zapaliły światła stopu
2. Jak nie zauważysz różnicy w odległości, zwolnij gwałtownie o 20-30 km/h i obserwuj co się dzieje z tyłu
To tak zwany sposób niemiecki na abstand. Uwaga, testowane na zwierzętach.