Pacjent tak się zesikał, że nie przeszedł przeglądu ( ͡°ʖ̯͡°). Warsztaty zamknięte, więc może chociaż dowiem się jak bardzo jest #!$%@?.
Uwalona olejem dookoła jest uszczelka 1. To coś z nr 2 też bardzo mokre. Najwięcej ścieka tam gdzie "3", wszystko tam jest zachlapane, do tego pasek rozpryskuje w każdym możliwym kierunku. 4 i 5 też trochę oleju się zgromadziło.
silnik TU3
mam jeszcze kilka fot jak ktoś by chciał się pośmiać xD
@padobar: jak chcesz zrobić na przegląd to jedz umyj silnik za 40pln i biegiem na stacje, a jak chcesz naprawić to też umyj to będzie woadomo skąd leci. Oleju dużo ubywa?
@padobar: uszczelka wygląda na mocno zapconą więc do wymiany, odma do wyczyszczenia póki co, tam może być jakiś zaworek membrana - nie znam tego silnika.
@padobar: jak masz zaufanego to pewnie że tam. Tylko umyj ten silnik wczesniej to będzie widać co i gdzie się dzieje. W myśl zasady jak dbasz tak masz :)
Uwalona olejem dookoła jest uszczelka 1. To coś z nr 2 też bardzo mokre. Najwięcej ścieka tam gdzie "3", wszystko tam jest zachlapane, do tego pasek rozpryskuje w każdym możliwym kierunku. 4 i 5 też trochę oleju się zgromadziło.
silnik TU3
mam jeszcze kilka fot jak ktoś by chciał się pośmiać xD
#peugeot #peugeot206 #citroen #mechanika #mechanikasamochodowa #samochody
tylko że nawet nie wiem kiedy był poprzednio sprawdzany, na pewno więcej niż 2k km
bo widzę że przewód olejowy to ponad 100, no ale uszczelka faktycznie 20 zeta
zapconą więc do wymiany, odma do wyczyszczenia póki co, tam może być jakiś zaworek membrana - nie znam tego silnika.
Komentarz usunięty przez autora
zastanawiam się jeszcze tylko czy pasek wieloklinowy nie będzie do wymiany, bo #!$%@?ło na niego tego oleju
patrzę teraz na filmiki i gdzieś gościu wspomniał o wysuniętym bagnecie - teraz kojarzę że chyba faktycznie coś takiego kiedyś miałem
Komentarz usunięty przez autora