Wpis z mikrobloga

@wxx71: G30 to inna klasa niż ta seria 3. Na zewnątrz po prostu nowszy model i tyle, ale przecież kupujesz auto, żeby nim jeździć, a nie dla ludzi, którzy na Ciebie patrzą. Nie ma co porównywać. Komfort jazdy, wyciszenie, możliwość wyposażenia, lepsze fotele wszystko przemawia na korzyść G30.
  • Odpowiedz
  • 0
@coredump: Porównywałem G30 z G20 przed zakupem, o ile faktycznie wyposażenie i fotele można doposażyć lepsze to wyciszenie według mnie jest takie samo (o wiele się w G20 poprawiło względem poprzedniego modelu), głównie sprawdzałem prędkości autostradowe bo mnie najbardziej interesują. Zdaje sobie sprawę z tego co piszesz ale kompletnie nie jest mi potrzebne większe auto wiec nie widziałem sensu, wyposażenie które wsadziłem tutaj tez mi w zupełności wystarcza. Jak się pojawi
  • Odpowiedz
@kajet24: w sumie to wszystko 1:1 jest takie same, 5er zawsze wychodzily przed cała resztą jako prekursor danego kierunku marki np. design.


@wxx71: Nie.

I nie jest wszystko 1:1. 3er przy 5er to zwykle żałosna zabawka z prostym zawieszeniem i materiałami podwozia/nadwozia. Przykładowo Bmw F30 przy f10 to prosta, stalowa zabawka z prymitywnym prostym macphersonem przedniej osi, gdy F10 to chociażby różne stopy podwozia i nadwozia, przednie zawiesznie double wishbone
  • Odpowiedz
@XpedobearX: Pan majster zle mnie zrozumiał co ty myślisz ze ja na nigo będę donosił xd KOMU? Na żartach się nie znasz czy co ? Wiadomo ze niema tego z pracy w fabryce czy sklepie jakimś...
  • Odpowiedz
double wishbone w f10 względem prymitywnego macphersona w f30 czy nawet g20.


@kupkesobieciagne: nazywanie macphersona prymitywnym to troche przegiecie, to ciekawa konstrukcja (i sporo nowsza niz double wishbone...), stosowana miedzy innymi w porsche 911 gt3 997 i tam jakos nikt nie plakal ze ma prymitywne zawieszenie
  • Odpowiedz