Wpis z mikrobloga

Siemanko. Mam zamiar dzisiaj przepalic dpfa podczas jazdy na wyzszych obrotach na troche dluzszym odcinku autostradowym. Teraz pytanko do was, zaczac mu "dawac w pi*de" zaraz po wyskoczeniu kontrolki dpfa czy obojetnie kiedy? Pacjent to bmw 118d
#motoryzacja
  • 15
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Dziku74: ale nie ma żadnej kontrolki. Auto zacznie wypalać DPF jak osiągnie 30g sadzy, tzn będzie próbowało, ale do tego potrzebuje odpowiedniej temperatury płynu chłodzącego, odpowiedniej temperatury spalin no i najważniejsze to brak błędów w sterowniku silnika. Byle jaki błąd powoduje że auto samo z siebie nie zacznie wypalać. Nigdy.
@wxx71 aha no dobrze to jak mi wywala kontrolke po jakims czasie jezdzenia to co mam z tym zrobic ? Czytalem wlasnie ze dobrze jest go troche przepalic I pojezdzic na wyzszych obrotach
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Dziku74: dokonał żywota w sensie osiągnął maksymalna ilość popiołu. Musisz go wypalić manualnie komputerem i zobaczyc najpierw co potem będzie się działo. W tryb awaryjny tak szybko nie przejdzie, bo są pewne wartości założone z góry żeby właśnie w takim momencie po błędzie mieć jeszcze czas na reakcję i zrobienie tego póki auto jeździ.
@wxx71 Aaa w ten sposob. Mimo wszystko troche mu depne bo turbine tez musze rozchulac, za duzo po miescie jezdze. A do mechanika zajade za jakis miesiac bo narazie z kasa ciezko ale do tego czasu raczej nie powinno sie nic stac
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Dziku74: ale to nic nie da. Jak będziesz nim jeździł i dawał w #!$%@? to jeszcze bardziej zawalisz DPF, bo przy większym bucie będzie tam wrzucał więcej sadzy. To wszystko magicznie nie zniknie jak posłuchasz bredni januszy którzy nie mają pojęcia jak to działa.