Wpis z mikrobloga

Witam, zamowilem telefon od #gearbest przez #priorityline lecz po uplywie 60 dni paczki nadal brak po kontakcie ze sklepem oferuja czesciowy zwrot kosztow poniewaz nie wykupilem ubezpieczenia ktore wedlug nich jest wymagane do pelnego zwrotu lub ponownej wysylki. Na paypalu pisza to samo co robic? Jak walczyc o pelna kwote?
  • 12
  • Odpowiedz
  • 0
Sytuacja podobna z Banggood, tylko, ze ja wykupilem ubezpieczenie. Po 60 dniach napisalem o zwrot, odpisali, ze maja swieta i odezwa sie za 4 dni. Po uplywie tego terminu odpisali - ok, ze uruchomiony zostal zwrot i do 3 dni dostane pieniadze. Po uplywie prawie dwuch tygodni, znowu napisalem, gdzie sa pieniadze, to dopiero wtedy zainicjowali zwrot. Czyli po prawie 3 miesiacach od zamowienia, odzyskalem pieniadze.
  • Odpowiedz
@carnivean: musisz ich meczyc wiadomosciami ja tez raz zamowilem z BG bez paypala i oddali kase bez zadnych problemow z kolei GB probowal wcisnac mi polowe kwoty ale zglosilem do PP i odzyskalem calosc napisz do nich i zobacz co odpisza
  • Odpowiedz