Wpis z mikrobloga

BOI jest kiepski, w innych prawdopodobnie byłoby Ci lepiej.


@wrzesien: W czym lepiej? Nigdy kłopotów nie miałem, a kiedyś ktoś coś kupił na moją kartę co na niej forsy nie miałem to ostrzegli, przeprosili, kosztów nie poniosłem i nową kartę dali.
  • Odpowiedz
@Karouuq: Żaden ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak już musisz, to porównaj oferty. Kiedyś byłem w Ulster ale mnie ostro wkurzyli i poszedłem do AIB (i dobrze, bo potem padł im system na kilka tygodni). AIB z kolei wprowadziło opłaty za wszystko włącznie w płatnością kartą to przeniosłem się do PTSB. Poza tym wydawali się być najnowocześniejsi. PTSB mam od lat i niedawno zmienili opłaty niestety. Nadal
  • Odpowiedz
@4x80 To ich obowiązek, generalnie odpowiadają za bezpieczeństwo karty. Obsługa klienta jest lepsza w innych bankach, a i opłaty niższe.

@dzerzi W N26 jest pełne konto, działa direct debit w przeciwieństwie do Revolut.
  • Odpowiedz
Obsługa klienta jest lepsza w innych bankach, a i opłaty niższe.


@wrzesien: A na czym polega zła obsługa klienta skoro ja wszystko online oraz jak trochę forsy na koncie nic nie płacisz? A w banku wszystko o co ewentualnie prosiłem od rączki? Ja mieszkam w małym mieście więc mam z pracownikiem banku kontakt od ręki.
  • Odpowiedz