Wpis z mikrobloga

Mieliście kiedyś problem, gdzie dostawca z Uber Eats nie dostarczył zamówienia?

Ziomek odebrał moje zamówienie(130 zł) z restauracji, przyjechał na portiernię do mnie do pracy(podobno próbował się ze mną skontaktować telefonicznie i twierdził że mam zły numer, mam 0 połączeń i info w apce ubera że dostawa czeka na odebranie, na ten numer dzwoni każdy dostawca. Sprawdzałem też dzwoniąc do siebie z telefonu kumpla, dzwoni). Oznaczył zamówienie jako dostarczone i zwinął się z jedzeniem.

Do tej pory zamawiałem kilkadziesiąt razy z ubera/wolta/pyszne po 100-200 zł każde zamówienie(biorę dla całego teamu w pracy) i nigdy nie było problemów. Mój numer telefonu też jest prawidłowy.

Złożyłem reklamację na ubereatsie. Będzie z tym problem?

#ubereats #pysznepl #wolt #gotojzwykopem #pytanie
  • 4
@JBFC: Dostawca w takiej sytuacji nie powinien oznaczać zamówienia jako dostarczone, więc nie powinieneś mieć żadnego problemu ze zwrotem. Jeśli faktycznie nr telefonu by był nieprawidłowy albo byś po prostu nie odbierał, to dostawca włącza minutnik (5 albo 7 minut, nie pamiętam), Ty wtedy dostajesz powiadomienie o nieudanej próbie kontaktu i dopiero jak ten czas dojdzie do 0 to dostawca może anulować dostawę, ale też nie oznaczyć jako dostarczone.