Wpis z mikrobloga

@Bratkello: Nie ma od dawna, tylko Unreal engine to dalej unreal engine, z Unity i Cry Engine tak samo i nikt nie leci w #!$%@?, że to nowe silniki. Bethesda próbowała wcisnąć GameByro z bajerami pod nazwą Creation Engine jako zupełnie nowy silnik i wszyscy się z nich śmiali. A ten silnik do CoDa to fork ID Tech 3 pod inną nazwą (IW engine). Mogą więc mówić, że to nowa wersja
  • Odpowiedz
@Paczek_w_masle: czułem, że jakiś geniusz zaraz sypnie mi screna z singla zoptymalizowanego do perfekcji pod jedno urządzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niestety wrzuciłeś screen, na którym tylko pogrążasz swój kontrargument. Jakbyś podszedł bliżej do tego drzewa po prawej to byłaby już chyba absolutna tragedia xD A te kamienie na wprost i ta tekstura 4K.

W każdej grze znajdziesz teksturę (gdzieś na boku gdzie zazwyczaj nikt nie zagląda),
NoKappaSoldier73 - @Paczekwmasle: czułem, że jakiś geniusz zaraz sypnie mi screna z s...

źródło: comment_8RM0XjfECFKo0Y60jCMq9mkbLQhOz4UB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Jakbyś podszedł bliżej


@NoKappaSoldier73: jakbym podszedł bliżej, to pewnie doczytałaby się tekstura. Od tego jest silnik, żeby najlepiej wyglądało to co jest wyeksponowane, a oszczędzać moc na szczegóły których nie widać, dopóki nie zrobisz screena i nie zaczniesz szukać. Co innego na screenie OPa gdzie masz budynek na pół ekranu a tekstury wyglądają jak upscale.

To pewnie też wygląda źle? Ciągle ta sama konsola.
Paczekwmasle - > Jakbyś podszedł bliżej

@NoKappaSoldier73: jakbym podszedł bliżej,...

źródło: comment_Awmwrq6BWw6QoRsvwuBQUgKpmU7DZ0tk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz