No i miał być nowy engine w tym nowym Codzie, grafika w końcu na poziomie, next ready itd, a nadal wygląda jak to samo gówno co roku >.> Zawsze pieprzą co roku, że tym razem to już naprawdę nowy engine w ogóle a wychodzi jak zwykle xD #callofduty #gry #ps4 #pcmasterrace
@stefan8800: grasz na konsoli z 2013 roku a oczekujesz dobrej grafiki? Żeby to miało 30fps na PS4 to wycinają połowę zawartości. PS. na multi zawsze był downgrade w porównaniu do single player.
@NoKappaSoldier73: co to za argument że konsola z 2013? xD Na screenie poniżej masz tę samą konsolę. Zresztą na screenie OPa nie dzieje się nic co by usprawiedliwiało tak słabe tekstury.
@Bratkello: Nie ma od dawna, tylko Unreal engine to dalej unreal engine, z Unity i Cry Engine tak samo i nikt nie leci w #!$%@?, że to nowe silniki. Bethesda próbowała wcisnąć GameByro z bajerami pod nazwą Creation Engine jako zupełnie nowy silnik i wszyscy się z nich śmiali. A ten silnik do CoDa to fork ID Tech 3 pod inną nazwą (IW engine). Mogą więc mówić, że to nowa wersja
@Paczek_w_masle: czułem, że jakiś geniusz zaraz sypnie mi screna z singla zoptymalizowanego do perfekcji pod jedno urządzenie ( ͡°͜ʖ͡°) Niestety wrzuciłeś screen, na którym tylko pogrążasz swój kontrargument. Jakbyś podszedł bliżej do tego drzewa po prawej to byłaby już chyba absolutna tragedia xD A te kamienie na wprost i ta tekstura 4K.
W każdej grze znajdziesz teksturę (gdzieś na boku gdzie zazwyczaj nikt nie zagląda),
@NoKappaSoldier73: jakbym podszedł bliżej, to pewnie doczytałaby się tekstura. Od tego jest silnik, żeby najlepiej wyglądało to co jest wyeksponowane, a oszczędzać moc na szczegóły których nie widać, dopóki nie zrobisz screena i nie zaczniesz szukać. Co innego na screenie OPa gdzie masz budynek na pół ekranu a tekstury wyglądają jak upscale.
To pewnie też wygląda źle? Ciągle ta sama konsola.
@Paczek_w_masle: i wrzucasz dalej screeny pokazujące landscape grywalnego obszaru?? Ale ty masz świadomość, że to co wrzucił OP to TŁO mapy multiplayer, która jest poza granicami obszaru po którym można się ruszać? xD
jakbym podszedł bliżej, to pewnie doczytałaby się tekstura
czułem, że jakiś geniusz zaraz sypnie mi screna z singla zoptymalizowanego do perfekcji pod jedno urządzenie
@NoKappaSoldier73: Faktycznie, nie zauważyłęm tego. Ok, RDR 2 screen z ostatniego miesiąca, więc już raczej po downgrade grafiki pod multiplayer. Grywalny obszar. Gra na PS4 i XO.
@Paczek_w_masle: koniec tematu bo pogrążasz się sypiąc kolejnego singla przy którym konsola wyje jak odkurzacz. Przybliż screena, na którym gra jest tak rozmyta, że nawet nie widać dobrze zakończonych krawędzi. Dla porównania wrzucam Ci Natana w 4K na multiplayer.
@Paczek_w_masle: jak zaczniesz odróżniać gry singleplayer od multi, w których strzał, pierd, skok i krok każdego z 32 osób na mapie jest rejestrowany przez serwer, silnik gry i konsolę w tym samym czasie to zawołaj.
#callofduty #gry #ps4 #pcmasterrace
Komentarz usunięty przez moderatora
PS. na multi zawsze był downgrade w porównaniu do single player.
@Bratkello: Nie jest. To dalej silnik z Quake'a 3 tylko mocno zmodyfikowany.
W każdej grze znajdziesz teksturę (gdzieś na boku gdzie zazwyczaj nikt nie zagląda),
@NoKappaSoldier73: jakbym podszedł bliżej, to pewnie doczytałaby się tekstura. Od tego jest silnik, żeby najlepiej wyglądało to co jest wyeksponowane, a oszczędzać moc na szczegóły których nie widać, dopóki nie zrobisz screena i nie zaczniesz szukać. Co innego na screenie OPa gdzie masz budynek na pół ekranu a tekstury wyglądają jak upscale.
To pewnie też wygląda źle? Ciągle ta sama konsola.
@Paczek_w_masle: XD
@NoKappaSoldier73: Faktycznie, nie zauważyłęm tego. Ok, RDR 2 screen z ostatniego miesiąca, więc już raczej po downgrade grafiki pod multiplayer. Grywalny obszar. Gra na PS4 i XO.