E39 w 2020 roku do jazdy na co dzień. Opłaca się czy nie? Jakie wersje silnikowe najlepsze (oczywiście LPG), co najczęściej się psuje i jakie są tego koszty. Czyli zakup i naprawy, bądź wymiany. Oraz alternatywy w podobnym przedziale cenowym.
@sorek Widziałem, że Ty coś z E39 miałeś sporo wspólnego, więc może mógłbyś doradzić ( ͡°͜ʖ͡°)
@SzalonyAndrzej: co to znaczy? czy sie opłaca? auto jak każde inne. Aczkolwiek używana klasa średnia wyższa zawsze będzie droższa od tej przysłowiowej skody.... jak szukasz to szukaj takiego nie zgniłego :D mam dwa e39, jedno 7 lat, drugie kilka miesięcy, jak masz konkretne pytania to pisz śmiało .
@Jabel: Na razie nie zmieniam, muszę zrobić S80 które kupiłem z pół roku temu, ale jakoś nie chce mi się jej oddawać do mechanika XD Jak miałbym zmieniać, to tylko na 540
@Jabel: W sumie bardziej interesuje mnie na co się patrzeć przy oględzinach i zakupie 540. A utrzymanie, typu amortyzatory, wahacze i inne gówna się zrobi. Raczej wszystkie na raz nie padną.
@sorek Widziałem, że Ty coś z E39 miałeś sporo wspólnego, więc może mógłbyś doradzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #bmw
@sorek: mam takiego w kombi i manualu i nie ma tragedii, aczkolwiek mam teraz do parki 530i w automacie i jednak fajnie miec troche mocy.
@SzalonyAndrzej: co to znaczy? czy sie opłaca? auto jak każde inne. Aczkolwiek używana klasa średnia wyższa zawsze będzie droższa od tej przysłowiowej skody.... jak szukasz to szukaj takiego nie zgniłego :D mam dwa e39, jedno 7 lat, drugie kilka miesięcy, jak masz konkretne pytania to pisz śmiało .
przykładowe ceny - lepszych marek:
amorki 350 sztuka. (x4)
wahacze 300 szuka ( x8 )
czujnik wału 300 (
Jak miałbym zmieniać, to tylko na 540
Zanim ktoś przyjedzie to obejrzeć, to się zejdzie. Na spokojnie trzeba
A utrzymanie, typu amortyzatory, wahacze i inne gówna się zrobi. Raczej wszystkie na raz nie padną.