Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +16
Jednak kolejne auto Octavia, a nie Scala, bo nie dam rady bez bagażnika min. 500 L, a optymalnie >525 L.
Wyszło 144 750 zł za optymalną dla mnie konfigurację. Na razie nie ma to większego znaczenia, bo kupię kolejne auto albo jak pierw wyjadę Fabię Kombi do 500 tys. km (na razie przebieg 84 tys. km po 25 miesiącach) lub ewentualnie wcześniej uda mi się stać potężnym CEO, ale to też zajmie parę lat. Więc cena jeszcze się zmieni za kolejne parę lat, albo i za ok. 10 lat. Ale chcę mieć porównanie jak cena się zmieniała w stosunku do inflacji, zarobków, itp.
Na tą chwilę Octavia wychodzi 2x drożej niż dałem za aktualne auto w 2022 (68 tys. = wg wartości pieniądza na 2024 byłoby to 72,5 tys.). Więc taka Octavia to już naprawdę będzie takim prezesowskim autem do trzymania przeze mnie przez kolejne 20 lat.
Opcje wybrane do auta w linku oraz w 2 komentarzach pod wpisem
Wyszło 144 750 zł za optymalną dla mnie konfigurację. Na razie nie ma to większego znaczenia, bo kupię kolejne auto albo jak pierw wyjadę Fabię Kombi do 500 tys. km (na razie przebieg 84 tys. km po 25 miesiącach) lub ewentualnie wcześniej uda mi się stać potężnym CEO, ale to też zajmie parę lat. Więc cena jeszcze się zmieni za kolejne parę lat, albo i za ok. 10 lat. Ale chcę mieć porównanie jak cena się zmieniała w stosunku do inflacji, zarobków, itp.
Na tą chwilę Octavia wychodzi 2x drożej niż dałem za aktualne auto w 2022 (68 tys. = wg wartości pieniądza na 2024 byłoby to 72,5 tys.). Więc taka Octavia to już naprawdę będzie takim prezesowskim autem do trzymania przeze mnie przez kolejne 20 lat.
Opcje wybrane do auta w linku oraz w 2 komentarzach pod wpisem
GratisLPG +196
@sorek Widziałem, że Ty coś z E39 miałeś sporo wspólnego, więc może mógłbyś doradzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #bmw
E39 aktualnie gruz.
Przemyśl czy nie bardziej opłaca się kupić coś "nowszego", bo średnio e39 w 2020 roku będzie miało ponad 20 lat. Ogólnie utrzymanie zależne od tego co #!$%@?.
Najlepszy silnik benzynowy 2.8
Jednocześnie jest to bardzo trwały model, nic się nadmiernie nie psuje i są to tylko normalne, eksploatacyjne rzeczy. Dlatego zależy jaki masz budżet i co ma być alternatywą. Jeśli wybór jest pomiędzy 18-letnim E39 a 12-letnim Oplem czy Fordem, to wybrałbym BMW. Jeśli możesz dołożyć i kupić np. pięcioletni samochód niezłej klasy, to już bym E39 nie brał.
Jednocześnie, E39 w takim wieku będzie dużo wygodniejsze i lepiej się prowadzić niż przeciętny współczesny kompakt. Mimo wieku ma też większość niezbędnego wyposażenia, którego często nie ma w nowych modelach w średnich
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@jamtojest: dodaj, że nie chodzi tutaj o systemy bezpieczeństwa :P
Ile masz na wydanje na auto?
Z poliftów 525i oraz 530i, możesz pomyśleć o 530d ale w Polsce te auta mają przebiegi tak cofane że były już na słońcu ze dwa
Samochód plus serwis?
Mówię, poszukaj takiej za 7-8k i w 15k się zmieścisz we wszystkim. Spokojnie znajdziesz jakieś 528i albo 520i/525i w polifcie.
No i jednak też wolałbym przerlifta ale z full wyposażeniem.
Cała reszta jest ok