Wpis z mikrobloga

E39 w 2020 roku do jazdy na co dzień. Opłaca się czy nie? Jakie wersje silnikowe najlepsze (oczywiście LPG), co najczęściej się psuje i jakie są tego koszty. Czyli zakup i naprawy, bądź wymiany. Oraz alternatywy w podobnym przedziale cenowym.

@sorek Widziałem, że Ty coś z E39 miałeś sporo wspólnego, więc może mógłbyś doradzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)


#motoryzacja #bmw
  • 30
@SzalonyAndrzej

E39 aktualnie gruz.
Przemyśl czy nie bardziej opłaca się kupić coś "nowszego", bo średnio e39 w 2020 roku będzie miało ponad 20 lat. Ogólnie utrzymanie zależne od tego co #!$%@?.
Najlepszy silnik benzynowy 2.8
@SzalonyAndrzej: Zależy od wielu rzeczy. Od oczekiwań, budżetu i stopnia zaangażowania w motoryzację.to wspaniały samochód, ale stary. Nawet w super stanie będzie stary i będzie mieć drobne usterki wynikające z wieku. Będzie trzeba czasem wymienić jakąś gumę, coś w zawieszeniu itd. Normalne dla tego wieku. Dlatego to nie jest samochód dla kogoś, kto by nie chciał nic przy nim robić.

Jednocześnie jest to bardzo trwały model, nic się nadmiernie nie psuje
@SzalonyAndrzej: no to do tej kwoty polecam 528i - zdecydowanie najbardziej niezajebywalny silnik ze wszystkich w tym modelu. Poniżej nie patrz na nic chyba że 523i ale IMO lepiej wtedy iść w polifty (ładniejsze są no i w teorii nowsze więc mniej szansy na rdze).

Z poliftów 525i oraz 530i, możesz pomyśleć o 530d ale w Polsce te auta mają przebiegi tak cofane że były już na słońcu ze dwa razy.
@SzalonyAndrzej: nie ma, lepszego auta nie znajdziesz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zawieszenia się nie obawiaj, trzeba to zrobić.

Mówię, poszukaj takiej za 7-8k i w 15k się zmieścisz we wszystkim. Spokojnie znajdziesz jakieś 528i albo 520i/525i w polifcie.
@SzalonyAndrzej: szukaj, za v8 bez 20k się raczej nei bierz, chyba że faktycznie trafisz na coś dobrego albo np. przedlifta sprzed 98 roku (bez vanosów czyli M62B35/M62B44) aczkolwioek 3.5l bez vanosów nie jedzie..