Aktywne Wpisy
TSR44 +319
ATAT-2 +342
Przeczytałem właśnie dwa wpisy ludzi z gastro którzy wręcz DOMAGAJĄ się napiwków i nie pojmują jak można ich nie zostawiać.
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Próbowałem normalnie kluczem 17, to tylko główkę śruby obtarłem, potem wziąłem to taką nasadką od grzechotki też 17 i wkrętarką i też nie idzie, w końcu wziąłem wiertarkę udarową 500W na odkręcanie to mi się odkręca ta główka od tej wiertarki, bo akurat ma gwint w tą stronę jak się odkręca :/
No, ale na YT wyczytałem, że jest podobno inna jeszcze śruba od oleju gdzieś po drugiej stronie silnika , którą można odkręcić bez filtra i wtedy też spłynie olej, tylko nie wiem która to śruba, bo nie znalazłem w internecie jej zdjęć, a nie chce przypadkowo zacząć rozkręcać silnika od spodu odkręcając losowe śruby xd
Dałem w komentarzu zdjęcie takiej drugiej śruby i ktoś wie czy ona też jest od oleju?
#skuter #kymco #motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Mam nadzieje, ze uzywasz nasadki ktora ma w podstawie szesciobok a nie tej z wieloma wycieciami jak w kluczu oczkowym.
Po drugie weź młotek i jakiś pręt (ale nie punktak ani przecinak) i pukaj po tej śrubie dookoła i w sam łepek.
Po trzecie nabij na ten korek nasadkę 16 (tylko sześciokąt!) i wtedy odkręcaj ale nie grzechotką tylko zwykłym kluczem 1/2, możesz nacisnąć na niego i uderzyć młotkiem w kierunku obrotu, z takim udarem musi puścić.