Wpis z mikrobloga

Kupiłem na @redcoon_Polska nowego MacBooka Pro.
Po dwóch dniach okazało się, że najprawdopodobniej uszkodzona jest bateria.

Zastanawiam się, czy lepiej jest go oddać do autoryzowanego serwisu Apple, czy odesłać na rękojmie do sklepu?
Obawiam się tylko, że cały rękojmi zajmie z 2-3 tygodnie.

Nie ma jakiegoś innego sposobu na zwrot uszkodzonego sprzętu?
#macbook #reklamacja #redcoon #macbookpro
  • 11
@bohlen długo, to może jednak oddam na rekojme.
Ja już myślałem, ze wspólnie będziemy kręcić malysza. Myślałem, ze może odddałeś do sklepu a mi go wysłali parę dni później ( ͡º ͜ʖ͡º)
@bohlen jeszcze poprosiłem kumpla pracującego w iSpot zeby mi sprawdził datę pierwszego użycia tego Maca bo przyjechał do mnie z baterią naładowana do 100% + miała 3 cykle ladowania za sobą, ale z drugiej strony komputer był zafoliowany. No, ale to podejrzane IMHO
@bohlen zobaczymy co powie kumpel z iSpotu. Dziwne są te 3 cykle i 100% naładowania bo raczej nikt tak sprzętu nie przechowuje. Z drugiej strony miał folie a kabel od ladowarki był idealnie zapakowany. Raczej ciężko by było powtórzyć pakowanie fabryczne.