Wpis z mikrobloga

Jakie jest Wasze zdanie odnośnie #aborcja ? Bo ja przyznam, że... nie mam zdania tak do końca. Tzn no oczywiście uważam, że jeśli ciążka zagraża zdrowiu, jest wynikiem gwałtu czy po badaniach istnieje ryzyko jakiejś choroby/uposledzenia to aborcja powinna być możliwa bez problemu. Ogólnie też powinna być dozwolona tak powiedzmy do 6/7 tygodnia - lepsze to niż gdyby dziecko miało się wychowywać w jakiejś biednej/patologicznej rodzinie. No i oczywiście jest jeszcze awaryjna kwestia wpadki.

Ale... Tutaj dopiero zaczynają się schody. Bo kobieta sama sobie dziecka nie zrobiła... I teraz co? Jeśli jest sytuacja w której ciąża nie zagraża zdrowiu to co wówczas? Kobieta chce/nie chce - facet nie chce/chce. No i co? Kobieta rodzi bo to w końcu jej ciało i jej sprawa a facet nie chcąc dziecka ma płacić alimenty? Z drugiej strony facet chce mieć dziecko ale kobieta go olewa i usuwa bo to w końcu jej ciało.

Jest to w ogóle jakoś uregulowane? Nie znam się, jeśli napisałem coś głupiego to poprawcie.
#neuropa #4konserwy
  • 22
  • Odpowiedz
@josedra52: Jeśli facet nie chce dziecka używa prezerwatyw albo nie uprawia seksu :D
Poza tym dziecko się planuje raczej z kimś komu się ufa i takich nieporozumień nie ma, ale hipotetycznie kobieta zaszła, bo oboje chcieli ale jej się odwidziało - no cóż może to nie jest sprawiedliwe dla faceta i smutne ale nadal powinna mieć prawo zrobić co chce
  • Odpowiedz
gólnie też powinna być dozwolona tak powiedzmy do 6/7 tygodnia - lepsze to niż gdyby dziecko miało się wychowywać w jakiejś biednej/patologicznej rodzinie. No i oczywiście jest jeszcze awaryjna kwestia wpadki.

@josedra52: no i to jest rozsądne.
  • Odpowiedz