Wpis z mikrobloga

@ouiWack: exc 250 4t, exc 125 2t, wr 250 4t, crf x, Spoglądałbym głównie na ktma/yamahe. Ktma pewnie da się dorwać w granicach 10-12k. Ale polecałbym mieć kilka wolnych tysięcy na remont. Może się zaskoczysz i nie będzie potrzebny ale raczej moto po remoncie na olx/otomoto nie sprzedają. I tutaj podałem motocykle enduro, które raczej są homologowane. Możesz kupić ktma sx 125/250 i na pewno znajdziesz je taniej, bez homologacji ale
  • Odpowiedz
@ouiWack: Bierz jakieś 125 2t, lub 250 jak się nie boisz ( ͡° ͜ʖ ͡°) 4t bym odradzał na początek, bo serwis jest bardzo drogi w przypadku full crossów. Sam przeszedłem przez pourywane tryby w skrzyni po urwaną korbę w kxf 250
  • Odpowiedz
@ouiWack: jak zwykle pelno ekspertow z dupy, wszedzie poza swoim podworkiem musisz miec prawo jazdy

jak chcesz jezdzic po lesie i polnych drozkach to za te pieniadze kup se motocykl czterosuwowy, ja osobiscie kupil bym drz 400 w wersji S bo nie jest hardkorem ale jest pancerny i nie bedziesz wydawal na remonty
Chyba ze masz w tym lesie jakies gorki i masz ambicje na jakies powazniejsze latanie to bym bral
  • Odpowiedz
@Messix: ależ oczywiście, że wszędzie na drodze publicznej musisz mieć prawo jazdy

nie musisz mieć prawka, żeby legalnie latać litrem po torze poznań - i to niezarejestrowanym, bez przeglądu, bez ubezpieczenia albo na dowolnym terenie prywatnym, np własnym lesie lub w cudzym, ale za zgodą właściciela
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ouiWack: @spidero: ja zaczynałem na kmx 125 i po przesiadce na fulla musiałem uczyć się wiele rzeczy od nowa. Mam mieszane uczucia co do zaczynania na sofcie, ważne żeby nie wyrabiać złych nawyków
  • Odpowiedz
@ouiWack: po pierwsze żeby rozmawiać o pojemności to najpierw trza wybrać czy chcesz 4t czy 2t. Jak chcesz 2t to weż 125, max 200. Jesli wolisz 4t to możesz brać 250. Ja tam polecam 2t bo sam większość sobie ogarniesz.
  • Odpowiedz