Wpis z mikrobloga

Zamówiłem w sobotę rano #nintendoswitch na #amazon Zrobiłem nowe konto bo nie miałem. Po płatności zablokowali mi konto i od tamtego czasu po zalogowaniu mam taki komunikat. 24 godziny minęły dawno a ja nie mam żadnej informacji. Nie mogę się skontaktować z supportem bo, żeby to zrobić muszę się zalogować ¯\_(ツ)_/¯ Na szczęście nie pobrali hajsu z konta. Miał ktoś podobny problem, albo wie jak się skontaktować z amazonem bez konta? EDIT: a jeszcze dodam, że z moją kartą wszystko jest w porządku. Przechodzi normalnie w sklepach i przy innych zakupach online.
koniecswiatajestbliski - Zamówiłem w sobotę rano #nintendoswitch na #amazon Zrobiłem ...

źródło: comment_gwT3WdyFQdhYoYcx39rvMLYh4rEwfIIN.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
@koniecswiatajestbliski Karta w jakim banku? Jak PKO BP to może być lipa, moja działa wszędzie tylko nie na amazonie, musiałem założyć inne konto z inną kartą.
Ja miałem trochę podobną sytuację na amazone. Założyłem konto i zamówiłem kolekcjonerke xenoblade chronicles 2. Twoje konto zostało zawieszone a zamówienia wstrzymane, bez odbioru. W końcu zamówiłem w innym sklepie, a amazon kilka dni później ściągnął kasę i też wysłał. Nie chciało mi się odsyłać żadnej,
  • Odpowiedz
@koniecswiatajestbliski Revolut miał w sobotę problemy z płatnościami kartą. Próbowałem zapłacić w jednym sklepie - terminal odrzucił, a w apce widać było, że ściągnęło środki. Wieczorem wszystko wróciło do normy, środki wróciły. Może z Twoją płatnością było podobnie i Amazon uznał to za jakieś niepożądane/podejrzane zachowanie?
  • Odpowiedz