Aktywne Wpisy
Wczoraj jako 37 latek kochałem się z 15 latką. (przypominam ze to jest wiek zgody a nie 16 jak niektórzy myślą). Panna nie pochodzi tez z „bidula czy z jakiejś chorej rodziny. Rodzice są dobrze sytuowani, ona miala ochotę przeżyć pierwszy raz z gościem który jak to określiła, potraktuje ja z szacunkiem zaangażowaniem. Z racji tego ze moja matka to skrytykowała pytam mirkow. Czy to jest chore? #zwiazki #sex
Graner +26
W 1946 roku zaprezentowano w USA samochód Willys Jeep Station Wagon. Było to pierwsze masowo produkowane kombi na rynku USA z całkowicie metalowym nadwoziem - wcześniej takie samochody miały sporo elementów drewnianych. Pojazd odniósł duży sukces, do końca produkcji w 1964 sprzedano ponad 300 tysięcy egzemplarzy. Istniał zarówno w wersji napędzanej na tylne koła, jak i 4x4. Z przodu, jako pierwszy w historii produkt Willysa, miał niezależne zawieszenie.
W 1958 roku rozpoczęła się produkcja w Brazylii. Nabywcy mieli do wyboru 6 cylindrowe benzynowe silniki rzędowe 2.6 albo 3.0 o mocy 90KM. Willys Rural jest w Brazylii uważany za przodka dzisiejszych SUV-ów(chociaż znacznie więcej racji mają Rosjanie określający Ładę Nivę za pierwszego SUV-a, bo ta miała np. nadwozie samonośne). Cieszył się dużą popularnością jako samochód rodzinny, ze względu na stosunkowo prostą konstrukcję i dobre radzenie sobie na prowincjonalnych brazylijskich drogach. W latach 60 sprzedaż na poziomie 10-15 tysięcy sztuk rocznie pozwalała mu atakować czołówkę rankinku najpopularniejszych samochodów w Brazylii, ale oczywiście do VW Garbusa nawet się nie zbliżył. Po przejęciu brazylijskiego oddziału Willysa przez Forda w 1967, zmiany ograniczyły się do sprzedawania pojazdu pod inną marką - poza dodaniem do gamy silników 2.3 OHC Forda w 1975 roku w zasadzie nic unowocześniono do końca produkcji w 1977.
Ponadto w latach 1961-1981 powstawała wersja pickup, w późniejszym okresie sprzedawana jako Ford F-75.
#brazylia #samochody #motoryzacja #ciekawostki