Wpis z mikrobloga

@lronman: > W programie bezwizowym nie będą mogli brać udziału jednak ci Polacy, którzy podróżowali do Korei Północnej, Iranu, Iraku, Libii, Somalii, Sudanu, Syrii lub Jemenu po 1 marca 2011 r. Takie osoby będą musiały starać się o wizę na takich warunkach jak dotychczas. Wyjątkiem są podróże w celach dyplomatycznych lub wojskowych w służbie państwa objętego programem bezwizowym.

Ciekawi mnie czy jest to gdzieś odnotowane w ogólnym systemie, czy wystarczy po
@munchkin juz AA zapowiedziala, mieli nosa ze wizy znikną. Jednym z nowych będzie Chicago – Kraków. Pierwsze samoloty AA na tej trasie mają się pojawić w 2020 roku. Loty mają odbywać się pięć razy w tygodniu – donosi portal Rynek Lotniczy. Trasa obsługiwana będzie Boeingami 787-8. Pierwszy lot wystartuje 7 maja. Połączenie będzie sezonowe, ostatni rejs w sezonie letnim jest zaplanowany na 23 października 2020 roku.
@rrobot: problemem nie była, ale nie każdy miał chęć użerania się z urzędnikami. Jak ja - wystarczy mi, że "kombinowałem" wizę na BLR - JA WIEM, że do USA wygląda to trochę inaczej, ale ogólnie czekam aż Rosja wprowdzi kolejne miasta do swojego ruchu bezwizowego.
@munchkin: nie wiem ¯\_(ツ)_/¯ na Nordkapp - 9 czy 10 dni, bez pośpiechu - przez całą Skandynawię (FIN/SWE/NOR), do tego przejazd przez kraje nadbałtyckie, powrót Danią oraz DE wyszło jakieś 8 czy 9K zł. W tym same mosty w Danii to jakieś 100E jak dobrze pamiętam, ale autostrady darmo xD. W USA imo wyjdzie podobnie, jak nie taniej. Oczywiście normalne noclegi, z łazienką, wyżywieniem, do tego normalne jedzenie w restauracjach.
@munchkin: ale powiem Ci szczerze, że drugi raz bym się zastanowił nad tą wycieczką - nie dlatego, że drogo, czy coś, ale serio - tyle jazdy, a wszystko co widzisz to lasy i renifery =] - no i dzień polarny, pod któym byłem jakieś 3 dni ;]. Ogólnie SWE i Fin ceny ma normalne, jedynie Nor świruje.

Serio, jednak gdybym miał jechać drugi raz wybrałbym chyba Turcję albo to, gdzie chcę